عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت روز ۲۲ بهمن

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت روز ۲۲ بهمن

پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت روز ۲۲ بهمن


مهندس عبدالقدیر کریمی با صدور پیامی ایام الله دهه مبارک فجر و فرارسیدن ۲۲ بهمن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفته و بر تداوم ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید کرد .
در این پیام آمده است:
دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان و در روزگار قحطی انسانیت، با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‏ ای زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و ندای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین ‏انداز کرد.
این ایام مبارک در حالی با یاد شهداء و گرامیداشت خاطرات حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز می شود که ایران اسلامی در مسیر پیشرفت و اقتدار قرار دارد و به نگینی در میان کشورهای جهان تبدیل شده است.
انقلاب اسلامی ایران، تجلی شکوهمند حماسه ای است که در ۲۲ بهمن، روز پیروزی حق بر باطل و روز رهایی ملت بزرگ ایران تولدی دوباره یافت و اندیشه معنوی و پاکی که از طریق انقلاب در قلب تاریخ رسوخ کرد.
بی تردید ۲۲ بهمن ماه ۹۸ نیز برگ زرین دیگری در اوراق تاریخ ایران اسلامی خواهد بود و نمایشی بی مثال از پاسداشت ارزش های دینی و ملی و مانوری با شکوه از اقتدار و همبستگی مردم ایران اسلامی و مردم شریف گنبدکاووس خواهد خورد.
اینجانب ضمن تسلیت چهلمین روز شهادت سردار دل ها سپهبد قاسم سلیمانی و گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر این مرز و بوم، فرا رسیدن ۲۲ بهمن ، سرآغاز چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به رهبر معظم انقلاب، ریاست محترم جمهوری و دولتمردان و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی گرامی داشته و از مردم غیور و همیشه در صحنه بویژه مردم شریف شهرستان گنبدکاووس دعوت می نمایم با حضور ارزشمند خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن پاسداشت آرمانها و ارزشهای انقلاب، اقتدار و عزت ایران اسلامی را در مقابل جهانیان به تصویر کشند.
عبدالقدیر کریمی
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 714
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2597

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 161
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2556
بازدید سال:17355
بازدید کل:1179678