عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » امید در دل مردم با جهادتبیین دستگاههای اجرایی بوجود می‌آید

معاون استاندار و فرماندارویژه

امید در دل مردم با جهادتبیین دستگاههای اجرایی بوجود می‌آید

امید در دل مردم با جهادتبیین دستگاههای اجرایی بوجود می‌آید

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس از سفر قریب الوقوع رییس جمهور به استان گلستان و احتمال سفر به گنبدکاووس خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرماندار ویژه گنبدکاووس ، مهدی دهرویه در جلسه شورای اداری با تبریک هفته بسیج گفت: اندیشه ناب بسیجی نشئت گرفته از فرامین امام و رهبری است و تنها با تفکر و اندیشه بسیج و کار و تلاش جهادی مدیران می‌توان بر مشکلات غلبه و به مردم خدمت کرد.
وی افزود: نظام اسلامی طی ۴۴ سال گذشته و دولت مردمی آیت الله رییسی در ۲ سال گذشته خدمات قابل توجه و تحول‌آفرینی در راستای خدمت بیشتر به مردم انجام داده‌اند که بیان آن برای مردم علاوه بر ایجاد امید در جامعه، زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نیز فراهم می‌کند.
وی تصریح کرد: قرارگرفتن گلستان در رده ۳ استان برتر کشور در رشد اقتصادی، ارتقاء استان از رتبه ۲۷ کشوری در رشد صنعتی به رتبه ۵ کشوری و کسب رتبه ۱ بهره وری نیروی انسانی در کشور و همچنین کسب رتبه ۱۲ اشتغال کشوری و افزایش سهم صادرات ترکمنستان از ۹ درصد به ۲۷ درصد و احیای ۱۰۳ واحد راکد صنعتی از جمله تحولاتی است که باید به مردم اطلاع رسانی شود.
وی با اشاره به اجرای پروژه های برق رسانی با توجه به عقب ماندگی ۴۴ ساله، حفر ۲۹ حلقه چاه آب شرب را کاری بزرگ در شهرستان گنبدکاووس اعلام کرد که در رفع تنش آبی بی سابقه بوده است.
وی ایجاد مرکز ماده ۱۶ مردان را حرکتی مهم در جهت ساماندهی معتادان متجاهر برشمرد و کسب رتبه برتر شهرستان در جذب اعتبارات ماده ۱۶ و اعتبارات اشتغالزایی و همچنین ایجاد مرکز ماده ۱۶ بانوان را اقدامی اساسی در حوزه آسیبهای اجتماعی برشمرد که با استفاده از ظرفیتهای شهرستانی تحقق یافت.
فرماندار ویژه ارتقاء دانشکده پرستاری و تملک زمینهای مسکن ملی و کسب رتبه اول استان در اختصاص اعتبارات تملک داراییهای شهرستان گنبدکاووس و کسب رتبه اول در صادرات و تولید گوشت سفید و قرمز را از جمله اقدامات بی سابقه در مدت دو سال برشمرد و افزود: بزودی با گسترش سرمایه گذاری دربخش طیور تولید ۳۳ درصد تخم مرغ کشور در شهرستان گنبدکاووس انجام خواهد شد که موجب اشتغال ۱۸۰۰ نفر از جوانان شهرستان می‌شود.
وی باتاکید برضرورت صرفه‌جویی در مصرف انرژی در ادارات و نهادها، از دستگاه‌های نظارتی گنبدکاووس خواست تا نظارت بیشتری بر بازار و قیمت کالاهای اساسی داشته باشند.
وی با اشاره به اهمیت انتخابات اسفند امسال، بیان صحیح خدمات نظام و دولت در قالب جهاد تببین برای حضور حداکثری واجدین شرایط در این عرصه مهم سیاسی را راهگشا دانسته و برلزوم تحقق آن از سوی مدیران دستگاه‌های اداری و خدماتی این شهرستان تاکید کرد و گفت  اقدامات شاخص دستگاهها باید درقالب بنر تهیه و در سر درب ادارات نصب شده و در فضای مجازی اطلاع رسانی شود و کتابچه خدمات دو ساله دولت در شهرستان تدوین شود.
دهرویه همچنین از مدیران ادارات و نهادهای گنبدکاووس خواست تا قوانین انتخابات را رعایت کنند زیرا هرگونه دخالت یا جانبداری له یا علیه کاندیداها جرم است.
وی از حضور مردم در دفاع از مردم مظلوم غزه تقدیر کرد و همچنین از اقدامات برخی دستگاههای خدمات رسان در سیل روستای عباس آباد قدردانی کرد و از پیگیری برای احداث بازارچه مشاغل خانگی در شهرستان گنبدکاووس خبرداد و خواستار عمل به تعهدات دستگاهها در خصوص اعزام کاروانهای راهیان نور شد.

امید در دل مردم با جهادتبیین دستگاههای اجرایی بوجود می‌آید

امید در دل مردم با جهادتبیین دستگاههای اجرایی بوجود می‌آید


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 63
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4014

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 207
بازدید دیروز: 867
بازدید ماه:15482
بازدید سال:30281
بازدید کل:1192604