عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نخستین جشنواره پرورش شتر ترکمن در روستای عوض حاجی شهرستان گنبدکاووس برگزار شد

معاون استاندار و فرماندارویژه

نخستین جشنواره پرورش شتر ترکمن در روستای عوض حاجی شهرستان گنبدکاووس برگزار شد

نخستین جشنواره پرورش شتر ترکمن در روستای عوض حاجی شهرستان گنبدکاووس برگزار شد

معاون استاندار و فرماندار شهرستان گنبدکاووس با تبریک پیروزی اندیشه استکبار ستیزی و شور ظلم ستیزی در جهان و  تسلیت شهادت ۹ هزار نفر از اهالی مظلوم غزه بویژه کودکان و زنان و درود به صبوری مردم غزه اظهار داشت : امسال راهپیمایی ۱۳ آبان به خاطر همزمانی با جنایات رژیم  صهیونیستی در غزه متفاوت برگزار خواهد شد و بر هر مسلمان ظلم ستیزی واجب است که در این حرکت حضور داشته باشد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرماندار ویژه گنبدکاووس مهدی دهرویه در جشنواره پرورش شتر ترکمن در روستای عوض حاجی شهرستان گنبدکاووس گفت: با توجه به تنوع اقوام، اقلیم و تولیدات هدف اصلی از برگزاری این رویداد نمایش ظرفیتهای شهرستانی در بخش پرورش شتر است
وی با اشاره به اینکه گنبدکاووس با ۳۸۵هزار جمعیت کل و  ۲۱۸ هزار نفر جمعیت روستایی دارای  ۱۶۲ هزار هکتار سطح زیر کشت، ۳۳۴۲ هکتار مرتع و۲۴۰۰ هکتارسطح آبیاری تحت فشار است افزود:  ۱۶۰ نفر شتر، ۲۶۰ هزار دام سبک و ۶۰ هزار دام سنگین و ۴۳۰۰ کلونی زنبور عسل با ۳۵ تن تولید عسل و  بزرگترین میدان دام ایران به لحاظ تراکنش مالی این شهرستان را در رتبه اول مزیتهای تولید در استان گلستان قرار داده است.
وی معرفی ۱۵ روستا هدف توسعه را در راستای سیاستها و راهبرد استان در رساندن درآمد گلستانیها به میانگین درآمد کشوری عنوان کرد و گفت: باید با توجه به مزیت‌های یاد شده به دنبال ایجاد اشتغال روستا محور باشیم.
وی با تاکید بر لزوم جهاد تبین به توطئه دشمن در ناامید کردن مردم از نظام اشاره کرد و گفت باید با روحیه انقلابی به جهاد تبین بپردازیم و در صحنه دفاع از نظام برای مردم تبیین درستی از واقعیتها داشته باشیم.
وی برگزاری انتخاباتی سالم و امن با مشارکت حداکثری مردم را راهبرد برگزار کنندگان انتخابات اعلام کرد و افزود باید عرصه برای انتخاب اصلح برای مردم فراهم شود.

نخستین جشنواره پرورش شتر ترکمن در روستای عوض حاجی شهرستان گنبدکاووس برگزار شد

نخستین جشنواره پرورش شتر ترکمن در روستای عوض حاجی شهرستان گنبدکاووس برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 137
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3988

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 668
بازدید دیروز: 304
بازدید ماه:10250
بازدید سال:25049
بازدید کل:1187372