عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تولید محتوا درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بهترین جهاد تبیین است

معاون استاندار و فرماندارویژه

تولید محتوا درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بهترین جهاد تبیین است

تولید محتوا درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بهترین جهاد تبیین است

فرماندار گنبدکاووس با گرامیداشت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، برضرورت تولید محتوا درباره جنایات کشورهای استکباری علیه امت اسلامی بویژه اقدامات ددمنشانه اخیر آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و توزیع آن بین شرکت‌کنندگان راهپیمایی ۱۳ آبان امسال در قالب جهاد تبیین تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرماندار ویژه  گنبدکاووس  مهدی دهرویه درجلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در گنبدکاووس گفت:  جنایات صهیونیست‌ها در کشتار مردم بی‌گناه غزه به‌خصوص زنان و کودکان، ماهیت پلید این رژیم غاصب را نمایان‌تر کرد.
وی اضافه کرد: تولید محتوا درباره این جنایات ددمنشانه و تبیین آن برای گروه‌های مختلف مردم به خصوص نسل جوان و نوجوان در افزایش آگاهی و شناخت آنان نسبت به ماهیت رژیم صهیونیستی موثر است.
دهرویه همچنین با اشاره به جمعیت حدود ۲ میلیارد نفری و وجود ۲۵ درصد منابع دنیا در کشورهای مسلمان ادامه داد: با این وجود، سهم کشورهای اسلامی در اقتصاد جهان کمتر از ۱۰ درصد بوده و بیشتر جنبه وابستگی به کشورهای استکباری دارند.
فرماندار گنبدکاووس همچنین برلزوم حضور پرشور همه مردم شیعه و اهل سنت این شهرستان از همه قشرها همگام با دیگر مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال تاکید کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس هم در این نشست گفت: یوم الله ۱۳ آبان که یادآور سه مناسبت بسیار مهم تاریخ انقلاب (تبعید حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۳ به ترکیه، شهادت تعدادی از دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸) است باید بزرگ شمرده شود.
سرهنگ سیدعلی حسینی افزود: در هر سه رخداد، نقش آمریکا نمایان بوده و این کشور استکباری تجسم واقعی ظلم، ستم و جنایت در جهان است.
وی با تبریک هفته بسیج دانش آموزی (8 تا ۱۳ آبان) گفت: در این هفته بیش از ۱۰۰ ویژه برنامه تدوین شده که با همراهی آموزش و پرورش، مدارس و برخی ادارات و نهادها در سطح شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود.
مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس هم در این نشست از آمادگی دانش آموزان و فرهنگیان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال خبر داد و گفت: فضاسازی‌ لازم به همراه برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری ویژه این مناسبت در تمامی مدارس درحال انجام است.
عرازمراد مغربی قوجق افزود: عطرافشانی گلزار شهدای دانش آموز و دیدار با خانواده معظم آنها، برگزاری ۲ یادواره شهدا و معرفی شهدای شاخص دانش آموزی و شرکت دانش آموزان همراه با اولیای خود در راهپیمایی ۱۳ آبان از دیگر برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج دانش آموزی در گنبدکاووس است.
رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس هم دراین نشست گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال در سه نقطه شهری (گنبدکاووس، اینچه برون و کُرند) و روستای داشلی برون با حضور پرشور اقشار مختلف مردم شیعه و اهل سنت این شهرستان برگزار می‌شود.
حجت الاسلام احمدرضا کریمی افزود: راهپیمایی ۱۳ آبان در گنبدکاووس راس ساعت ۱۰ صبح از مقابل مسجد قائمیه این شهر شروع و تا مصلی امام جعفر صادق (ع) ادامه خواهد داشت.
وی با تاکید برضرورت حضور پرشور اقشار مختلف مردم گنبدکاووس در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اضافه کرد: امسال این راهپیمایی به سبب جنایات استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه غزه باید پرشورتر برگزار شود.

تولید محتوا درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بهترین جهاد تبیین است

تولید محتوا درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بهترین جهاد تبیین است

تولید محتوا درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بهترین جهاد تبیین است

تولید محتوا درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بهترین جهاد تبیین است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 91
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3982

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 434
بازدید دیروز: 800
بازدید ماه:16509
بازدید سال:31308
بازدید کل:1193631