عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندار ویژه : گنبدکاووس مظهر وحدت است

معاون استاندار و فرماندارویژه

فرماندار ویژه : گنبدکاووس مظهر وحدت است

فرماندار ویژه : گنبدکاووس مظهر وحدت است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس روز جمعه در نشست صمیمی علمای تشیع و تسنن گنبدکاووس گفت: گلستان با وجود نام زیبایش جزو پنج استان کم برخوردار کشور شناخته می‌شود و میانگین درآمد یک گلستانی ۵۰ درصد میانگین درآمد مردم سایر نقاط کشور است و مسوولان تمرکز خود را بر برون رفت از این شرایط قرار دادند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری ویژه ، مهدی دهرویه افزود: استاندار گلستان در همین راستا سند چشم انداز استان برای افق ۱۴۰۴ را در ۳۱ بخش ترسیم کرد تا در آینده‌ای نه چندان دور شاهد جبران عقب ماندگی‌های استان باشیم.
وی گفت: گنبدکاووس مظهر وحدت است و با وجود تلاش دشمنان برای اختلاف افکنی، علما در کنار مسوولان برای تحکیم وحدت در جامعه تلاش می‌کنند.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس با تاکید بر حاکمیت وحدت کامل شیعه و سنی در گلستان گفت: برادران تشیع و اهل سنت با وحدت، اتحاد و همبستگی در استان زندگی کرده و در راستای اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب تلاش می‌کنند.
آخوند عبدالباسط نوریزاد  اظهارکرد: مسوولان گلستان شبانه روز در تلاش هستند و علما تشیع و تسنن سعی می‌کنند در کنار آنان باشند و در هر زمانی آماده لبیک گویی به فرمایشات رهبری هستیم و این را راه سعادت خود و راه نجات امت اسلامی می‌دانیم چرا که رهبری فرهیخته و عالم ربانی و دینی داریم که یک نعمت بزرگ برای این مملکت و جهان اسلام است.
وی گفت: ایمان به یکتاپرستی، نبود اختلاف بین اقوام و مذاهب و اطاعت کامل از ولی امر بنابر فرموده پیامبر اکرم(ص) سه راه نجات امت اسلامی است و اگر این سه فرموده را مد نظر قرار دهیم به طور قطع در دنیا و آخرت سربلند و سعادتمند خواهیم شد.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس تاکید کرد: تلاش دشمنان برای ایجاد اختلاف و برهم زدن وحدت میان شیعه و اهل سنت با همت و درایت مسوولان و علما همواره با شکست مواجه شده است.

فرماندار ویژه : گنبدکاووس مظهر وحدت است

فرماندار ویژه : گنبدکاووس مظهر وحدت است

فرماندار ویژه : گنبدکاووس مظهر وحدت است

فرماندار ویژه : گنبدکاووس مظهر وحدت است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 190
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3756

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 489
بازدید دیروز: 3
بازدید ماه:6950
بازدید سال:21749
بازدید کل:1184072