عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » احزاب و نخبگان سیاسی در کنار مدیران باشند

معاون استاندار و فرماندارویژه

احزاب و نخبگان سیاسی در کنار مدیران باشند

احزاب و نخبگان سیاسی در کنار مدیران باشند

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در نشست با نمایندگان احزاب و نخبگان سیاسی شهرستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرستان بیان کرد، احزاب و نخبگان سیاسی در جهت حل مشکلات و پیشرفت شهرستان در کنار مدیران باشند و حمایت کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری ویژه ، مهدی دهرویه معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در نشست با نمایندگان احزاب و نخبگان سیاسی که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد هدف از این نشست را هم افزایی و استفاده از همه ظرفیت ها جهت پیشرفت شهرستان دانست و افزود: دستاوردهای خوبی در حوزه های مختلف داشته ایم و امور با جدیت و دغدغه در حال پیگیری می باشد و لذا باید در بیان مطالب انصاف را رعایت کنیم.
مهدی دهرویه ریشه های عقب ماندگی استان را حضور و وجود هرزگان سیاسی و اقتصادی دانست و افزود: راهبرد اصلی دولت دوری از بازی های سیاسی است و استاندار گلستان نیز با این راهبرد خود را در کوچه پس کوچه های سیاسی استان درگیر نمی کند و به دنبال تحول در استان می باشد.
وی با اشاره به چهار پروژه عمده در استان تشریح کرد، در پروژه منطقه آزاد اینچه برون کارهای نهایی آن در حال انجام است و امید به آن داریم که این مهم به زودی اتفاق بیافتد. در بحث آشوراده که دلایلی خارج از مرزهای استان باعث عدم پیشرفت بود الان با پیگیری های صورت گرفته بیش از ۷۰ درصد پیشرفت داشته است و در پتروشیمی استان نیز اتفاقات خوبی افتاده است.
وی ادامه داد، طبق آخرین استعلامی که داشتیم راه آهن شمال_جنوب علارقم شایعات مختلف در فضای مجازی با همون مسیر مشخص شده اینچه برون_گنبد_آزادشهر_خوش ییلاق اجرایی خواهد شد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس افزود: در شهرستان گنبدکاووس نیز براساس همین راهبرد استاندار حرکت می کنیم و بدنبال بازی های سیاسی نیستیم و با ایجاد راهکارهای مختلف تلاش کردیم بحران کم آبی که از سال های قبل ایجاد و در حال افزایش می باشد را به حداقل برسانیم.همچنین در حوزه برق نیز در یکسال گذشته در این شهرستان قطعی برق نداشته ایم.
وی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه های مختلف شهرستان بیان کرد، در پیگیری مطالبات و اقدامات احزاب و گروه های مختلف در کنار مدیران باشند و حمایت های لازم را داشته باشند و ایجاد انگیزه کنند.
وی ادامه داد، امروز شعار دولت مردمی بودن است و انقلابی و جهادی عمل کردن برای برون رفت از مشکلات موجود ضروری می باشد

احزاب و نخبگان سیاسی در کنار مدیران باشند

احزاب و نخبگان سیاسی در کنار مدیران باشند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 231
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3685

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 406
بازدید دیروز: 3
بازدید ماه:6867
بازدید سال:21666
بازدید کل:1183989