عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندار گنبدکاووس:مشکلات دانشگاه فرهنگیان این شهر برطرف می‌شود

معاون استاندار و فرماندارویژه

فرماندار گنبدکاووس:مشکلات دانشگاه فرهنگیان این شهر برطرف می‌شود

فرماندار گنبدکاووس:مشکلات دانشگاه فرهنگیان این شهر برطرف می‌شود

فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: مشکلات فضای آموزشی و خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان این شهرستان با تشکیل کارگروه تخصصی طی ماه‌های آینده برطرف خواهد شد.
مهدی دهرویه شامگاه چهارشنبه در نشست صمیمی با فعالان بسیج دانشجویی مراکز آموزش عالی گنبدکاووس و در پاسخ به گله یکی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان این شهرستان نسبت به نامناسب بودن فضای آموزشی و خوابگاهی این مرکز آموزش عالی افزود: تاحصول نتیجه پیگیری لازم برای رفع این مشکلات انجام خواهد شد.
وی همچنین باتاکید برضرورت شناخت، آگاهی و تفکر عموم دانشجویان نسبت به مسائل جامعه و امور بین المللی اضافه کرد: این قشر بالاخص دانشجویان بسیجی باید دراین خصوص پیشتاز دیگران باشند.
دهرویه بیان داشت: دانشجو باید با تفکر و تعقل که ذات دانشگاهیان است و با درک صحیح نسبت به مسائل جامعه و امور بین الملل و موضع گیری‌های به موقع در حوادث و بحران‌ها، جزو گروه خواص جامعه قرار گیرد.
فرماندار ویژه گنبدکاووس ادامه داد: بسیج و تفکر این شجره طیبه از زمان تشکیل تاکنون و در عرصه‌های مختلف پس از پیروزی انقلاب مانند حوادث اوائل انقلاب، دوران دفاع مقدس، سازندگی کشور و خاموش کردن فتنه‌ها و گذر از بحران‌ها منشاء برکات، دستاوردها و موفقیت‌های بزرگی برای نظام و مردم ایران اسلامی بوده است.
حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس نیز در این نشست با اشاره به فرارسیدن لیالی قدر و شهادت امام علی(ع) اسوه تقوا و عدالت، برلزوم استفاده بهینه از فضائل این شب‌ها توسط اقشار مختلف مردم بالاخص نسل جوان و دانشجو تاکید کرد و گفت: بهترین اعمال در این شب‌ها دعا کردن به درگاه خداوند و بیان نیازها است.
رییس دانشگاه گنبدکاووس که میزبان این نشست بود نیز درسخنانی با اشاره با نامگذاری امسال به "تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرینی" توسط رهبر معظم انقلاب، گفت: نقش و رسالت دانشگاهیان در تحقق این شعار بیش از دیگر اقشار است.
ابوالفضل طهماسبی با اشاره به دیدار امروز وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با رییس سازمان بسیج دانشجویی و ضرورت تشکیل و تقویت هسته‌های فناور در دانشگاه‌ها افزود: بسیج و تفکر بسیجی برای تحقق شعار امسال رهبری می‌تواند پیشگام و نقش آفرین باشند.
وی اضافه کرد: اگر قرار است کاری و اقدامی برای تحقق شعار سال صورت گیرد باید با تفکر و روحیه بسیجی باشد و دانشگاه هم تلاش دارد بستر لازم برای به ثمر نشستن ایده‌ها و تلاش‌های علمی قشر دانشجو و استادان خود را فراهم کند.
طهماسبی تصریح کرد: با جهت دادن به تولیدات علمی و دانش بنیان و تکیه بر راهکارهای علمی علاوه بر تولید ثروت، می‌توان مشکل اشتغال و بیکاری در جامعه را نیز رفع کرد.
دراین نشست صمیمی همچنین پنج نفر از مسوولان یا اعضای بسیج دانشجویی مراکز آموزش عالی گنبدکاووس نیز به بیان مسائل، مشکلات و مطالبات خود پرداخته و خواستار توجه و رفع آن از سوی مسوولان متولی شدند.
بی احترامی برخی استادان دانشگاه به اعتقادات دانشجویی بویژه در ماه رمضان، کم توجهی به مساله رعایت حجاب اسلامی توسط دانشجویان و برخی استاتید، توجه به اشتغال بانوان و ضرورت رعایت حجاب و عفاف در ادارات، حضور بیشتر مدیران در جمع دانشجویان و شنیدن سخنان و مطالبات آنها، قدیمی و مناسب نبودن فضاهای آموزشی دانشگاه فرهنگیان، توجه و حمایت از اردوهای جهادی دانشجویان در مناطق محروم و کمترتوسعه یافته و توجه به اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی از مهمترین سخنان و مطالبات دانشجویان بسیجی گنبدکاووس در این نشست بود


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 123
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3268

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 384
بازدید دیروز: 867
بازدید ماه:15659
بازدید سال:30458
بازدید کل:1192781