عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ۱۲ دی نقطه عطفی در تاریخ مبارزات جوانان گنبدی علیه رژیم طاغوت است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه

۱۲ دی نقطه عطفی در تاریخ مبارزات جوانان گنبدی علیه رژیم طاغوت است

۱۲ دی نقطه عطفی در تاریخ مبارزات جوانان گنبدی علیه رژیم طاغوت است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت هفته بصیرت و دهه مقاومت ضمن تسلیت ایام شهادت فاطمه زهرا(س) با اشاره به اینکه در آستانه دهه بصیرت و سالروز شهادت سردار دلها قرار داریم افزود: ۹ دی یادآور حماسه ملت ایران در میثاق با رهبری و ۱۲دی سالروز شهدای گنبدی و ۱۳دی سالروز شهادت سردار سلیمانی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری ویژه ، رضا اصالتی با بیان رشادتهای جوانان گنبدی در ۱۲ دی و لزوم پاسداشت مقام شهدا در این روز به ویژه برگزاری یادمان شهدای ۱۲ دی در مسجد صاحب الزمان با حضور سخنران ویژه گفت: روز ۱۲دی باید بنام روز گنبدکاووس نامگذاری شود.
وی با تاکید بر اینکه روسای دستگاه های اجرایی شهرستان ضمن هماهنگی نهایت تلاش خود را در برگزاری آیینهای دهه بصیرت داشته باشند و با حضور گسترده در مراسمات دِین خود را به شهدا ادا کنند افزود: ادارات با فضاسازی محیطی وانجام تبلیغات گسترده و فراخوان از طریق رسانه ها و شبکه های مجازی اطلاع رسانی وآگاه سازی برنامه های این دهه برای اقشار مختلف مردم شهری و روستایی بویژه جوانان اهتمام بورزند.
وی مهمترین برنامه های مدون شده در این دهه را اعزام سخنرانان به نمازهای جمعه به مناسبت ۹ دی، و برگزاری ۶ مراسم محوری از جمله اجتماع بزرگ ۹ دی، برگزاری یادواره شهدای ۱۲ دی در مسجد صاحب الزمان، بزرگداشت سالروز شهادت سردار دلها در مسجد علوی، همایش سردار سلیمانی محور مقاومت در مسجد قائمیه ، یادمان سردار سلیمانی در شامگاه ۱۳ دیماه در مسجد امام خمینی(ره)، تجلیل از خانواده های شهدا بویژه شهدای مدافع حرم ،اجتماع دختران حاج قاسم و محفل انس با قرآن و یادواره شهدا با حضور کارکنان مخابرات استان در مسجد عسگریه و برپایی ایستگاه صلواتی حضرت علی اکبر(ع) با پشتیبانی شهرداری و مراسم ۹ دی در مصلی اینچه برون عنوان کرد و پیرامون ناآرامی‌های اخیر گفت: برگزاری باشکوه مراسم هفته بصیرت و دهه مقاومت باید از لحاظ فرهنگی تاثیرگذار باشد و دگراندیشان را با نظام همراه کند.
بخشدار مرکزی گنبدکاووس نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری موکب وحدت و همدلی در بخشداری مرکزی با حضور خودجوش دهیاران به مناسب ایام فاطمیه گفت: روستاییان در همه مناسبتهای ملی و مذهبی حضور چشم گیر دارند.
مرتضی احمدی با اشاره به برگزاری برنامه محوری بزرگداشت سردار دلها در روستای اراز محمد آخوند مصادف با شامگاه  ۱۳ دی گفت: این مراسم هم با حضور باشکوه روستاییان برگزار خواهد شد.
وی تاکید کرد: روستاییان در مراسمات دهه بصیرت و بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی حضور گسترده خواهد داشت.
سرهنگ سید یحیی قاضوی جانشین فرمانده سپاه گنبدکاووس نیز بر حضور گسترده اقشار در مراسمات ۹ دی و اعزام سخنرانان در نماز جمعه ها و تجلیل از رزمندگان و ایثارگران و خانواده های شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس تاکید کرد.

۱۲ دی نقطه عطفی در تاریخ مبارزات جوانان گنبدی علیه رژیم طاغوت است

۱۲ دی نقطه عطفی در تاریخ مبارزات جوانان گنبدی علیه رژیم طاغوت است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 106
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3533

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 209
بازدید دیروز: 495
بازدید ماه:12834
بازدید سال:27633
بازدید کل:1189956