عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » میزخدمت کارفرمایی در واحدهای تولیدی برگزار خواهد شد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه

میزخدمت کارفرمایی در واحدهای تولیدی برگزار خواهد شد

میزخدمت کارفرمایی در واحدهای تولیدی برگزار خواهد شد

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس در جلسه کمیسیون کارگری این شهرستان گفت: میز خدمت کارفرمایی در واحدهای تولیدی برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری ویژه گنبدکاووس ،رضا اصالتی در این نشست که روز دوشنبه با حضور اعضای کمیسیون کارگری و دستگاه های اجرایی، برگزار شد، بر ایجاد امنیت شغلی و فراهم نمودن آرامش روانی، محیط های کارگری مناسب و مساعدی  را برای کارگران این قشر زحمت کش تاکید و گفت :حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات کارگری از اولویت های دولت است و دولت تلاش می کند از کارگر و کارفرما حمایت داشته باشد.
وی افزود: در برابر صیانت از جامعه کارگری وظایفی داریم از این رو همکاری و هماهنگی دستگاه های مرتبط می تواند مسیر را برای حل و فصل مشکلات جامعه کارگری هموار سازد.
اصالتی افزود: دستگاههای خدمات رسان و کارفرمایان  پرداخت حقوق و مزایای کارگران را در اولویت قرار دهند تا موجب نارضایتی جامعه کارگری نشوند.
رییس اداره صمت گنبدکاووس نیز گفت: مشکلی در خصوص واحدهای تولیدی وجود ندارد و کارفرمایان واحدهای تولیدی از جمله نئوپان مدیریت خوبی بر مجموعه خود دارند خلیل رجبلی افزود: فقط بانیار با کمبود مواد اولیه مواجه شده که کارکنان خود را دوباره بکارگیری خواهد کرد.
رییس اداره تعاون، کار و رفاه تامین اجتماعی گنبدکاووس از رسیدگی به ۶۰ فقره پرونده کارگران در سال جاری خبر داد.
عبدی بدراق نژاد گفت: مدیران مدارس غیرانتفاعی ومهدها در گنبدکاووس حدود ۳۰۰ نفر معلم و مربی را بیمه نکرده‌اند در حالیکه سرانه بیمه را از  دولت دریافت کرده اند.
رییس تامین اجتماعی گنبدکاووس نیز از طرح پلاک گذاری کارگاهها و کشف و شناسایی برای بیمه کردن کارگران جهت بیمه خبر داد و گفت: بازرسیها برای شناسایی نیروهای بیمه نشده ادامه دارد.
 در پایان اعضاء، مسائل و مشکلات مربوط به برخی صنایع و شرکت ها بررسی و آخرین اخبار از محیط های کارگری ، کارخانجات، شرکت ها و صنایع، ارائه و پس از بحث و تبادل نظر راهکارهایی بیان کردند و در نهایت  تصمیمات به صورت مصوبه در خصوص رفع مشکلات اتخاذ گردید.

میزخدمت کارفرمایی در واحدهای تولیدی برگزار خواهد شد

 

میزخدمت کارفرمایی در واحدهای تولیدی برگزار خواهد شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 123
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3503

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 664
بازدید دیروز: 304
بازدید ماه:10246
بازدید سال:25045
بازدید کل:1187368