عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » 351مسئول ایمنی در واحدهای کارگری شهرستان گنبدکاووس مستقر شدند

معاون استاندار و فرماندارویژه

351مسئول ایمنی در واحدهای کارگری شهرستان گنبدکاووس مستقر شدند

351مسئول ایمنی در واحدهای کارگری شهرستان گنبدکاووس مستقر شدند


رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان گنبدکاووس گفت: به منظور پیشگیری از هرگونه حوادث احتمالی برای کارگران در حین کار 351 مسئول ایمنی در واحدهای کارگری مستقر شدند.
عبدی بدراق نژاد در دیدار اعضای کمیته کارگری با فرماندار ویژه شهرستان اظهار کرد: با همکاری و تعامل اعضای کمیته کارگری و فرمانداری شهرستان امنیت سرمایه گذاری در گنبدکاووس به ثبات رسیده و در چند سال اخیر شاهد رشد قابل توجه سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان هستیم.
وی تصریح کرد: در راستای پیشگیری از هرگونه تنش در واحدهای کارگری مبادلات لازم در روابط کسب و کار و کارفرمایان و کارگران با همکاری اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان انجام شده است.
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به افزایش دستمزد کارگران در سال جاری خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش دستمزد کارگران در سال جدید نگرانی ما از تعدیل نیرو در واحدهای تولیدی بوده که به منظور جلوگیری از این امر کمیسیون کارگری به همراه نماینده فرمانداری از همه واحدهای تولیدی بازدید کرده و نظارت دقیق بر این امر خواهند داشت.
وی افزود: از ابتدای سال تاکنون 30 نفر از کارگران مشغول در واحدهای تولیدی شهرستان تعدیل شدند که کمیسیون کارگری در حال بررسی موضوعات مورد نظر است.
بدراق نژاد گفت: به منظور پیشگیری از هرگونه حوادث احتمالی در حین کار برای کارگران 351 مسئول ایمنی در واحدهای کارگری مستقر شدند.
در یکسال گذشته هیچ شکایتی کارگری در حوزه شهرستان ثبت نشده است
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در این دیدار اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا در یکسال گذشته و تعطیلی برخی از واحدهای تولیدی خوشبختانه با مدیریت و تدبیر خوب کمیته کارگری در این مدت هیچ شکایتی از طرف کارگران ثبت نشده و هیچگونه حاشیه ای در این راستا در شهرستان وجود نداشته است.
وی تشریح کرد: با همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط و کارفرمایان فعال در شهرستان توانستیم در این یکسال مشکلات این حوزه را بررسی کرده و به گونه ای عمل کنیم تا حقوق کارگر و کارفرما پایمال نشود.
مهندس عبدالقدیر کریمی با اشاره به وضعیت قرمز در شهرستان گنبدکاووس گفت: با همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و بازاریان در اجرای مصوبات ستاد مبارزه و پیشگیری بیماری کرونا در شهرستان آمار تعداد بستری شدگان در شهرستان رو به کاهش بوده و تنها 40 درصد از بستری شدگان در بیمارستان های شهرستان گنبدکاووس بومی شهرستان بوده و مابقی از دیگر شهرستان های شرق در گنبدکاووس بستری هستند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 231
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2880

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 233
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2628
بازدید سال:17427
بازدید کل:1179750