عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۲ ویژه پاسداشت جهادگر بسیجی شهید آرمان علی وردی آغاز شد

معاون استاندار و فرماندارویژه

رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۲ ویژه پاسداشت جهادگر بسیجی شهید آرمان علی وردی آغاز شد

رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۲ ویژه پاسداشت جهادگر بسیجی شهید آرمان علی وردی آغاز شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۲ ویژه پاسداشت جهادگر بسیجی شهید آرمان علی وردی که با هدف فعالیت در عرصه‌های عمرانی، محرومیت‌زدایی، آموزش بهداشت و درمان و اقتصاد مقاومتی و خدمات رسانی و کمک مومنانه به مناسبت هفته بسیج برگزار شد اظهارداشت: بسیج یک مکتب فکری و چارچوب عملی برای زندگی اجتماعی در این دنیای پرآشوب و فتنه است.
مهدی دهرویه گفت: بسیجی بودن در زمان جنگ و دفاع مقدس که همه شرایط و مرز بندیها با دشمن فیزیکی مشخص و پیداست و جای هیچ شک برای کسی باقی نمی ماند سعادتی بزرگ است. اما بسیجی ماندن در شرایط فتنه انگیز روزگار که مرزهای حق و باطل در هم ادغام شده است و برای شناخت حق و حقیقت نیاز مبرم به بصیرت و تبعیت از ولی امر دارد بسیار دشوار است.
وی با اشاره به پیشرفتهای ایران در زمینه دفاع موشکی گفت: باید دستاوردهای نظام به مردم معرفی شود
وی همچنین با بیان اینکه بسیج با هدف پاسداری از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی در شرایط خاصی مانند جنگ ، حوادث غیر مترقبه و حتی در زمان صلح و آرامش همیشه آماده بوده است در خصوص اغتشاشات اخیر، تصریح کرد: سرچشمه همه این اتفاقات مثلث عربی، عبری و آمریکایی است که به دنبال تفرقه و آشوب هستند و اغتشاشات اخیر نیز باطن سیلبریتی های هنری و ورزشی را نشان داد.
وی افزود: بسیاری از جوانهایی که در این حوادث گول خوردند تحت تاثیر ماهواره و دچار آسیبهای اجتماعی بوده اند و میتوانند هدایت شوند.
سرهنگ رمضانعلی قاسم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز گفت: هفته بسیج شناسنامه بسیجیان است و هر فردی که با انقلاب باشد یقینا بسیجی است.
وی با بیان اینکه دعا کنیم در خط امام و رهبری باشیم افزود: در حالت عادی بسیجی بودن مشکلی ندارد اما امروز بسیجی ماندن دشوار است و زمان غربالگری است و فرمانده این میدان رهبری است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 560
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3486

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 474
بازدید دیروز: 867
بازدید ماه:15749
بازدید سال:30548
بازدید کل:1192871