عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تشکر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس از دلدادگان اربعین حسینی

معاون استاندار و فرماندارویژه

پیام تشکر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس از دلدادگان اربعین حسینی

پیام تشکر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس از دلدادگان اربعین حسینی

حماسه حضور مردم شهرهای شرق استان گلستان در پیاده روی اربعین به میزبانی امامزاده یحیی بن زید(ع) یکی از باشکوهترین و بی نظیرترین تجمعات انسانی در کشور است، این حضورِ همراه با شور و معرفت نشانه عشق و علاقه شیعه و سنی به مولای آزادگان جهان است.
از عموم مشتاقان اباعبدالله الحسین (ع) که با حضور خود در این اجتماع باشکوه علی رغم گرمای شدید و دوری راه شرکت داشتند، قدردانی نموده و اجر و مزد اخروی برای آنان از خدای بزرگ مسئلت دارم.
لازم است از مردم شریف شهرهای گالیکش ،مینودشت،رامیان،آزادشهر و روستاهای مسیر و موکب داران و مسئولین نهادها، دهیاران ، نیرو‌های نظامی و انتظامی که خالصانه مقدم زائران اباعبدالله الحسین(ع) را گرامی داشته و با تمام امکانات و دارایی خود به زوار سید الشهدا (ع) خدمت نموده و کریمانه از ایشان پذیرایی نمودند صمیمانه قدردانی و تشکر نمایم و یقیناً اجر و پاداش این خدمات و مجاهدت خالصانه نزد پروردگار متعال ثبت و ضبط خواهد شد.
رویکرد ستاد اربعین شهرستان گنبدکاووس این است که در روز اربعین امامزاده یحیی بن زید (ع) که اشاعه دهنده صحیفه سجادیه از سوی  پیامدار کربلا امام سجاد (ع) است به مرکز حضور مشتاقان اربعین حسینی تبدیل گردد و هیئت‌های سینه زنی و دسته‌های عزاداری و نوحه خوانی با حضور در این امامزاده واجب التعظیم نهضت حسینی را یکپارچه و متمرکز پاس بدارند.
این روز‌ها عاشقان سالار شهیدان روز‌های باشکوهی را آفریدند که مطمئنا در تاریخ این خطه ولایتمدار به یادگار خواهد ماند. خداوند این مردم عزیز را در پناه خود محافظت فرماید و آتش عشق حسینی را در دلهایشان همواره برافروخته نماید و ان شاء الله این حرکت انسان ساز، زمینه ساز تحقق تمدن نوین اسلامی و مقدمه ظهور امام زمان (عج) قرار گیرد.

مهدی دهرویه
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 140
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3421

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 587
بازدید دیروز: 664
بازدید ماه:7712
بازدید سال:22511
بازدید کل:1184834