عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اربعین فرصتی برای گنبدکاووس تا اجتماع بزرگ شکل گیرد

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه گنبد کاووس

اربعین فرصتی برای گنبدکاووس تا اجتماع بزرگ شکل گیرد

اربعین فرصتی برای گنبدکاووس تا اجتماع بزرگ شکل گیرد

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: اربعین باید فرصتی باشد تا گنبدکاووس با کمک همه هیات مذهبی و هیاتی که دسته جات را شکل می دهند تا اجتماع بزرگی تشکیل شود.
فرهاد شیبک در جلسه هماهنگی برنامه های اربعین اظهار داشت: اربعین حسینی سرمایه بزرگی است که همجوار مورد تاکید دین و مقام معظم رهبری بوده و راهپیمایی این روز در داخل کشور و یا کشور عراق، نماد وحدت، ولایت مداری و بزرگی و عظمت اسلام و مسلمین است که اثرات خوب فرهنگی در کل آزادگان جهان ایجاد کرده است.
وی افزود: رمز ماندگاری و تداوم و استمرار انقلاب اسلامی، وحدت، انسجام ملت اسلامی است که تجمع بزرگ شیعه و سنی و غیر مسلمانان در کنار هم در این اجتماعات بزرگ رقم می زند.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس بیان داشت: دشمن با راه اندازی جنگ تحمیلی درصدد از بین بردن ملت مسلمان ایران و عراق بود و این اتفاق نیفتاد و امروز ایران اسلامی  در نقطه اقتدار و بزرگی قرار دارد.
شیبک با اشاره به مشارکت مردم به موکب حضرت یحیی بن زید( ع) و زائرین پیاده اربعین تصریح کرد: مردم دیندار گنبدکاووس امسال با تمام سختی ها و مشکلات اقتصادی موجود، 470 میلیون تومان به صورت غیرنقدی و 100 میلیون تومان نقدی کمک کردند تا این موکب از 10 تا 25 صفر به زائرین پیاده اربعین خدمات رسانی کند.
وی ادامه داد : فرهنگ عاشورا، فرهنگ دین و احیا کننده اسلام ناب محمدی( ص) است و ما مدیران در کنار هم وظیفه شرعی، تکلیف داریم تا در برگزاری با شکوه اربعین تلاش کنیم.
حجت الاسلام علی فتحی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبدکاووس اظهار داشت: با همکاری اداره صنعت معدن و تجارت امسال  بیش از 8 تن گوشت قرمز بین هیات مذهبی، مساجد، تکایا و نذورات مردمی توزیع شد و با همه تلاش دشمن که سعی داشت مراسمات دهه محرم کمرنگ شود، بسیار باشکوه و منسجم برگزار شد.
وی افزود: مراسم متمرکز عزاداری روز اربعین، ساعت 9 صبح در امامزاده یحیی بن زید( ع) برگزار می شود و با توجه به اینکه مانند سالهای گذشته دسته جات عزاداری از شهرهای مجاور به صورت پیاده به این امامزاده حرکت خواهند کر، ایستگاه های صلواتی در مسیر آنها برپا خواهد شد.

اربعین فرصتی برای گنبدکاووس تا اجتماع بزرگ شکل گیرد

 

اربعین فرصتی برای گنبدکاووس تا اجتماع بزرگ شکل گیرد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 506
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2098

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 126
بازدید دیروز: 495
بازدید ماه:12751
بازدید سال:27550
بازدید کل:1189873