عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » امام جمعه گنبدکاووس: معرفی اسلام به‌عنوان دین خشونت، حربه دشمنان است


امام جمعه گنبدکاووس: معرفی اسلام به‌عنوان دین خشونت، حربه دشمنان است

امام جمعه گنبدکاووس: معرفی اسلام به‌عنوان دین خشونت، حربه دشمنان است

امام جمعه گنبدکاووس بابیان اینکه استکبار جهانی با تشکیل و حمایت از گروهک‌های تروریستی مانند داعش به دنبال معرفی و ترویج اسلام به‌عنوان دین خشن در بین پیروان سایر ادیان است تصریح کرد: اسلام دین محبّت بوده و ترور و خشونت در آموزه‌های دینی، سیره پیامبر(ص) و اهل بیت (ع) جایگاهی ندارد.
حجت الاسلام محمود ترابی روز سه‌شنبه در یادواره شهیدان رجایی و باهنر و ۳۱ شهید کارمند و سه شهید مدافع حرم گنبدکاووس گفت: دشمنانی که اسلام را مساوی با ترور و خشونت معرفی می‌کنند، خودشان آموزش دهنده شدیدترین روش‌های شکنجه‌، جنایت‌ و آدمکشی به گروهک‌های تروریستی و منافقین تحت حمایت خود هستند.
وی با تاکید برضرورت مقابله با حربه دشمنان و معرفی اسلام ناب محمدی(ص) به‌عنوان دین رحمت و محبّت به پیروان دیگر ادیان الهی به شیوه‌های مختلف تبلیغی و فرهنگی، افزود: ایران بزرگترین قربانی تروریسم در جهان است و  افزون بر ۱۷ هزار نفر از مردمان این سرزمین از کوچک و بزرگ، پیر و جوان و زن و مرد توسط استکبار جهانی و مزدوران آنها در اوائل پیروزی انقلاب به شهادت رسیدند.
امام جمعه گنبدکاووس با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و سایر شهدای انقلاب اسلامی، گفت: شهادت این عزیزان و سایر شهدای اوائل پیروزی انقلاب سبب یکپارچگی و انسجام بین مردم و مسوولان و حرکت رو به جلو همراه با عزت و اقتدار انقلاب اسلامی شد.
وی باتاکید برضرورت الگو قراردادن سیره شهیدان انقلاب اسلامی بویژه رجایی و باهنر از سوی مسوولان افزود: دولت ما دولت مردمی و انقلابی است و مردم عملکرد کارگزاران آنرا از صدر تا ذیل مورد توجه قرار می‌دهند.
حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: در یک سال اخیری که دولت آیت الله رییسی امور اجرایی کشور را در اختیار گرفته، هم وجهه مردمی و هم وجهه انقلابی آن برای همگان نمایان شده است.
وی، سفر به ۳۱ استان و حضور در ۵۰ نقطه عمومی برای دیدن و شنیدن از نزدیک مسائل و مشکلات اقشار مختلف مردم و فعالان اقتصادی و تولید کنندگان را بخشی از ویژگی مردمی و انقلابی بودن دولت سیزدهم دانست و تصریح کرد: اگر مردم مسوولان را در بین خود ببینند و تلاش آنها را برای رفع مشکلات مشاهده کنند، سختی‌ها و مشکلات را به امید برطرف شدن آن تحمّل خواهند کرد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 167
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3411

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 800
بازدید ماه:16087
بازدید سال:30886
بازدید کل:1193209