عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مدیرکل تبلیغات گلستان: تلاش دشمن سنگ‌اندازی در مسیر عزت انقلاب است


مدیرکل تبلیغات گلستان: تلاش دشمن سنگ‌اندازی در مسیر عزت انقلاب است

مدیرکل تبلیغات گلستان: تلاش دشمن سنگ‌اندازی در مسیر عزت انقلاب است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، انقلاب اسلامی را پرچمدار عزت و کرامت مومنین و بشریت در جهان دانست و گفت: دشمنان اسلام و استکبار جهانی همواره به دنبال سنگ‌اندازی در مسیر انقلاب هستند.
حجت الاسلام عباسعلی گرزین عصر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس افزود: انقلاب اسلامی از نهضت امام حسین(ع) و حیات و زندگی توحیدی آن امام همام که همان زیربار ذلت نرفتن است، نشات گرفته و ذرّه‌ای ذلت را تحمل نخواهد کرد.
وی، استکبار و طاغوت را عامل اصلی انحراف بشریت از مسیر الهی دانست و اضافه کرد: اجتناب از طاغوت و استکبار در قرآن کریم آمده و انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل و همراهی مردم با بصیرت ایران پس از هزار و ۴۰۰ سال از بعثت نبی مکرم اسلام (ص)، پرچم عزت و کرامت مومنین و بشریت را برافراشته کرد.
حجت الاسلام گرزین ادامه داد: دشمن همه تلاش خود را برای سنگ‌اندازی در مسیر عزت و کرامت انقلاب اسلامی انجام می‌دهد و قصد دارد با انواع توطئه، هجمه و تحریف، اسلام التقاطی را به جای اسلام ناب محمدی (ص) جایگزین نماید.
وی باتاکید بر ضرورت هوشیاری همگان به‌خصوص فعالان حوزه فرهنگی و تبلیغی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان، تصریح کرد: خارج کردن انقلاب اسلامی از مسیر الهی، توحیدی و عزت و کرامت انسانی آرزویی است که دشمنان به گور خواهند برد.
امام جمعه گنبدکاووس نیز در این مراسم با مهم دانستن جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری در بیانیه موسوم به گام دوم انقلاب، گفت: برای تحقق این مهم نیاز به مدیران در تراز انقلاب اسلامی در همه حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی داریم.
حجت الاسلام محمود ترابی افزود: جهاد تبیین باید اولویت نخست مدیران باشد و آنها با کار و تلاش مجاهدانه در مسیر انقلاب و تحقق آرمان‌های آن گام بردارند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 237
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3174

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 78
بازدید دیروز: 706
بازدید ماه:7909
بازدید سال:22708
بازدید کل:1185031