عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » چالش حجاب در غرب به بی‌سامانی خانواده منجر شد


چالش حجاب در غرب به بی‌سامانی خانواده منجر شد

چالش حجاب در غرب به بی‌سامانی خانواده منجر شد

نشست صداي گوهر شاد با محوريت حوزه امور بانوان و خانواده معاونت استانداري و فرمانداري ويژه گنبد كاووس و به همت ستاد شهرستاني به مناسبت روز ملي عفاف و حجاب در محل فرمانداري شهرستان برگزار شد
در اين نشست بانوان تاثير گذار شهرستان از اقشار مختلف حضور داشتند
دكتر فاطمه اسدالله پور مسئول امور بانوان فرمانداري و جناب سرهنگ قاضوي جانشين فرمانده سپاه شهرستان به تبيين اهداف و بررسي موضوعات محوري حول محور عفاف و حجاب و زيست عفيفانه پرداختند.
رئیس اندیشکده زن و خانواده دانشگاه امام حسین (ع) در همایش گوهر شاد که در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه گنبدکاووس تشکیل شد اظهار داشت: برنامه دشمن در جنگ فرهنگی تاختن به حیا و عفاف است همانند چالش حجاب در غرب که بنیان خانواده را از بین برده است.
فریده اصلانی با تأکید بر روند رو به رشد و گسترش عفاف و حجاب در جهان به شکل‌گیری جنبش‌های عفیفانه‌ زنان در دنیا اشاره کرد و گفت: پیروان این جنبشها در حال رسیدن به این بلوغ فکری هستند که حجاب و عفاف بنیان خانواده و بشریت را تحکیم می‌کند.
وی تصریح کرد: پوشش و زندگی عفیفانه از فطرت انسان نشأت می‌گیرد و انقلاب اسلامی ایران توانست به ظهور و بروز این امر فطری کمک کند.
وی با اشاره به اینکه برخی از دشمنان اسلام در تلاشند تا این پیام فطرت بشری به گوش جهانیان نرسد، گفت: امروزه با زنان همانند یک کالا رفتار می شود و تمدن غربی زنان را از جایگاه رفیع معنوی و اخلاقی شان به زیر کشیده است و آنها را بازیچۀ دست مردان کرده است. وی افزود: جامعۀ غربی در صدد است زنان را به سمت مدپرستی و رقابت در بی حجابی سوق دهد وامروزه در جوامع غربی زندگی بی بند و بار و نامشروع بین زن و مرد رواج دارد و بنیان خانواده نابود شده است.
وی با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) افزود: زن یکتا موجودی است که می تواند از دامن خود افرادی به جامعه تحویل دهد که از برکاتشان یک جامعه، بلکه جامعه ها به استقامت و ارزشهای والای انسانی کشیده شوند
وی با بیان اینکه حجاب زنان مسلمان، برخلاف شعارهای تمدن غربی کنونی، مدافع و ضامن حقوق زنان است گفت: حجاب نماد متانت زن است. در عین حال، حجاب باعث آرامش بانوان و احساس امنیت آنهاست


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 128
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3372

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 109
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:2949
بازدید سال:17748
بازدید کل:1180071