عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » یکصد برنامه فرهنگی در هفته عفاف و حجاب در گنبدکاووس برگزار می شود

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه گنبد کاووس

یکصد برنامه فرهنگی در هفته عفاف و حجاب در گنبدکاووس برگزار می شود

یکصد برنامه فرهنگی در هفته عفاف و حجاب در گنبدکاووس برگزار می شود

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه گنبد کاووس از برنامه ریزی برای برگزاری یکصد برنامه فرهنگی ویژه بزرگداشت هفته عفاف و حجاب (17تا 23) تیر در این شهرستان خبر داد.
فرهاد شیبک در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته عفاف و حجاب دراین شهرستان اظهار داشت: این برنامه ها در راستای دستورالعمل ابلاغی مرکز اجتماعی فرهنگی وزارت کشور ویژه بزرگداشت هفته حجاب و عفاف و با مشارکت همه ادارات و نهادهای گنبدکاووس برگزار می شود.
وی گفت: رعایت عفاف و حجاب در جامعه از سفارش های دین مبین اسلام است و مختص بانوان نیست بلکه هم بانوان و هم آقایان باید این دو بویژه مساله عفاف را رعایت نمایند زیرا عفاف مقدم بر حجاب است و افرادی دارا عفاف، قطعا حجاب را نیز رعایت می کنند.
شیبک باتاکید بر ضرورت فرهنگ سازی و نهادینه کردن رعایت عفاف و حجاب درجامعه، اضافه کرد: رعایت عفاف و حجاب با قوه قهریه میسر نمی شود بلکه باید آگاهی خانواده ها بویژه نسل جوان را در این خصوص افزایش داد.
وی تصریح کرد: دشمنان اسلام با برنامه های ضد فرهنگی خود از طریق صدها کانال ماهواره ای، اینترینت و فضای مجازی علاوه بر ترویج مسایل غیر اخلاقی، به دنبال تغییر در سبک زندگی خانواده ها نیز هستند که باید مراقب بود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین از کمیته های پنجگانه کارگروه عفاف و حجاب این شهرستان شامل فرهنگی، آموزشی، اقتصادی، اجرایی و ادارات خواست نسبت به تدوین برنامه های مناسب دراین حوزه در راستای دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور برای کل ایام سال اقدام نمایند.
سرگرد سیدعلی حسینی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز در این جلسه با تاکید بر مقابله جدی با برنامه های ضد فرهنگی دشمنان در جامعه و خانواده ها، از برگزاری همایش بزرگ خانواده و بانوان در روز 21 تیر در پارک شهرداری این شهر خبر داد و گفت: این ناحیه برنامه های مختلف فرهنگی در هفته بزرگداشت عفاف و حجاب اجرا می کند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز در این جلسه با تاکید بر ضرورت مقابله با آسیب های اجتماعی در جامعه، گفت: برخی آسیب ها ناآگاهانه توسط افراد انجام می شود که باید با امر به معروف و نهی از منکر آنان را آگاه کرد.
حجت الاسلام و المسلمین علی فتحی افزود: برخی از آسیب ها نیز آگاهانه توسط برخی افراد مغرض درجامعه انجام می شود که وظیفه حاکمیت است که با آنان بشدت برخورد کند.
وی پیشنهاد کرد: همه ادارات، نهادها و مساجد گنبدکاووس در هفته بزرگداشت عفاف و حجاب حداقل یک برنامه فرهنگی مرتبط اجرا نمایند.
برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب و عرضه اقلام فرهنگی و پوشاک متناسب با حجاب اسلامی، برگزاری نشست فرهنگی ویژه مدیران و خانواده آنان و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته حجاب و عفاف در گنبدکاووس اعلام شد.

یکصد برنامه فرهنگی در هفته عفاف و حجاب در گنبدکاووس برگزار می شود

 

یکصد برنامه فرهنگی در هفته عفاف و حجاب در گنبدکاووس برگزار می شود

 

یکصد برنامه فرهنگی در هفته عفاف و حجاب در گنبدکاووس برگزار می شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 921
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1553

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 313
بازدید دیروز: 1213
بازدید ماه:2111
بازدید سال:16910
بازدید کل:1179233