عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندار ویژه : برلزوم تجهیز ادارات ، نهادهای ، واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان به دیزل ژنراتور برق تاکید کرد

معاون استاندار و فرماندارویژه

فرماندار ویژه : برلزوم تجهیز ادارات ، نهادهای ، واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان به دیزل ژنراتور برق تاکید کرد

فرماندار ویژه : برلزوم تجهیز ادارات ، نهادهای ، واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان به دیزل ژنراتور برق تاکید کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان گنبدکاووس با ابراز گلایه از کم توجهی به مسائل و ملاحظات پدافند غیرعامل توسط دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مختلف مردم گفت: اهمیت این حوزه و عداوت دشمنان انقلاب با ملت ایران می‌طلبد تا مسائل پدافند غیرعامل توسط همه اشخاص حقوقی و حقیقی ساکن در ایران، استان گلستان و این شهرستان به مقاومت ملی تبدیل شود.
مهدی دهرویه افزود: آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان و مردم باید به گونه‌ای باشد که در مواقع بحران و حوادث طبیعی و غیرطبیعی دچار کمترین مشکل باشیم.
وی با تاکید برضرورت شناسایی و طبقه‌بندی زیرساخت‌ها و مراکز حساس گنبدکاووس توسط ادارات و نهادها، اضافه کرد: پیگیری رفع کمبودها و مشکلات احتمالی باید در دستور کار مدیران قرار گیرد ضمن اینکه مدیران استانی باید نگاه ویژه‌ای به این شهرستان و تامین نیازها و امکانات مورد نیاز حوزه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران داشته باشند.
دهرویه ادامه داد: مشکلات و کمبودهای گنبدکاووس درحوزه آب و برق جدی است و مدیران استانی و کشوری باید با تخصیص اعتبارات ویژه از تبدیل این مشکلات و کمبودها به چالش‌های احتمالی جلوگیری نمایند.
به گفته وی، از مجموع ۶ تانکر آبرسانی سیار به ۱۸ روستا و ۱۲ نقطه جمعیتی گنبدکاووس بویژه در مناطق مرزی و شمالی شهرستان، چهار دستگاه آن فرسوده و از رده خارج است.
فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین برلزوم تجهیز ادارات و نهادهای و واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان به دیزل ژنراتور برق جهت تامین برق مورد نیاز به منظور کمک به پایداری برق مشترکان خانگی تاکید کرد.
همچنین در این جلسه "حسین سعیدی راد" مدیر آب و فاضلاب منطقه گنبدکاووس و "محمدعلی عربلگو" مدیر امور توزیع نیروی برق این شهرستان هم در گزارش جداگانه به بیان مسائل و کمبودها حوزه کاری خود پرداختند و خواستار توجه مدیران استانی و کشوری و تخصیص اعتبارات ویژه برای رفع مشکلات شدند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 151
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3350

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 125
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:2965
بازدید سال:17764
بازدید کل:1180087