عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » زنگ آغاز هفته پدافند غیرعامل در مدارس گنبدکاووس نواخته شد

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

زنگ آغاز هفته پدافند غیرعامل در مدارس گنبدکاووس نواخته شد

زنگ آغاز هفته پدافند غیرعامل در مدارس گنبدکاووس نواخته شد


همزمان با آغاز هفته پدافند غیرعامل ( ۸ تا ۱۴ آبان) در سراسر کشور، زنگ بزرگداشت این هفته باهدف آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان نسبت به اهمیت این موضوع درمدارس گنبدکاووس درشرق استان گلستان نواخته شد.
درمراسم نواخته شدن زنگ آغاز هفته پدافند غیرعامل که روز چهارشنبه و به صورت متمرکز در دبیرستان دخترانه ارغوان شهر گنبدکاووس باحضور امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش و برخی مسوولان برگزار شد، فرماندار ویژه این شهرستان در سخنانی برلزوم توجه همه اقشار جامعه بویژه دانش‌آموزان نسبت به آشنایی و رعایت مسائل حوزه پدافند غیرعامل تاکید کرد.
مهندس عبدالقدیر کریمی گفت: پدافند غیرعامل به مجموعه اقدامات و تمهیدات مورد نیاز برای جلوگیری از بروز یا افزایش خسارت جانی و مالی در مواقع بحرانی در همه بخش‌ها گفته می‌شود که بایستی با آموزش و فرهنگ‌سازی، آگاهی عمومی افراد جامعه در این خصوص ارتقا یابد.
وی آموزش و پرورش را از مهمترین نهادها در آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان، خانواده‌ها و نیز فرهنگ‌سازی عمومی در جامعه نسبت به اقدامات و تمهیدات حوزه پدافند غیرعامل دانست و افزود: آموزش و فرهنگ‌سازی، مهمترین نیاز در پدافند غیرعامل است که بایستی مورد توجه و اهتمام ویژه قرار گیرد.
کریمی با اشاره به شعار هفته پدافند غیرعامل (مقاومت و بازدارندگی با رونق تولید)، اضافه کرد: پدافند غیرعامل از جمله ظرفیت‌های خوب برای ایجاد تولید و اشتغال است که جای آموزش آن در مدارس خالی می‌باشد و مدیران و کارشناسان این حوزه بایستی با حضور در مدارس نسبت به آگاهی بخشی به نسل جوان اقدام نمایند.
کمال الدین نظرنژاد، مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز دراین مراسم با بیان ینکه زنگ نمادین بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل امروز در ۴۹۳ آموزشگاه این شهرستان زده می‌شود، گفت: خوب درس خواندن از موضوعات مهم در پدافند غیرعامل است که منجر به انتخاب رشته مناسب تحصیلی و افزایش دانایی فرزندان این مرز بوم می‌شود


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 470
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2471

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 227
بازدید ماه:9
بازدید سال:14808
بازدید کل:1177131