عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دهه فجر نمایش پایبندی به آرمان‌های انقلاب است

معاون استاندار و فرماندارویژه

دهه فجر نمایش پایبندی به آرمان‌های انقلاب است

دهه فجر نمایش پایبندی به آرمان‌های انقلاب است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تبریک دهه مبارک فجر گفت : این ایام بالاخص حضور در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب نمایش پایبندی و تجدید پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی است.
مهدی دهرویه روز جمعه قبل از آغاز رژه خودرویی و موتوری سالروز پیروزی انقلاب در این شهرستان اظهارداشت: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی در بخش‌های مختلف برای ملت ایران به ارمغان آورده که نعمت امنیت بزرگترین آن و مرهون خون شهیدان است.
وی افزود: انقلاب اسلامی علیه ظلم و ستم رژیم طاغوت صورت گرفت و معجزات زیادی به همراه داشت که شهیدان یکی از این معجزات هستند زیرا مبدا و مقصد حرکت‌های انقلابی ملت ایران از گلزار این عزیزان والامقام انجام می‌شود.
دهرویه اضافه کرد: انقلاب اسلامی در ۴۳ سال گذشته با مشکلات، سنگ اندازی‌ و توطئه‌های زیادی از سوی استکبار جهانی مواجه بوده که با درایت امام راحل، حضور در صحنه مردم، اقتدار نیروهای مسلح و اکنون با تدبیر و درایت رهبر معظم انقلاب به بر مشکلات فائق و به مسیر خود ادامه می‌دهد.
فرماندار ویژه گنبد ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب در ۴۳ سال گذشته با جنگ، ترور و تحریم اقتصادی به دنبال آسیب زدن به انقلاب و امنیت آن بودند و ما هرجا با دشمن سازش کردیم امنیت سوز شدیم و هرجا مقاومت کردیم، امنیت هیچ آسیبی ندید.
وی گفت: اکنون دشمنان با تهاجم فرهنگی به دنبال آسیب زدن به بنیاد خانواده‌ها و اعتقادات ملی و مذهبی مردم هستند که باید مراقب باشیم.
دهرویه، حرکت براساس آموزه‌های دینی، قرآن و سیره نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع)، اتکا به مردم و پیروی از ولایت را سه رکن اساسی انقلاب اسلامی دانست و افزود: اگر این سه رکن مورد توجه و اهتمام همگان قرار داشته باشد، امنیت برقرار و انقلاب با قدرت و اقتدار به مسیر الهی خویش ادامه خواهد داد.
وی اضافه کرد: بیانیه رهبر معظم انقلاب موسوم به گام دوم انقلاب که معظم له در آن سند چشم انداز و افق آینده کشور را ترسیم کردند، باید مورد توجه همه افراد جامعه قرار گیرد و اندیشمندان، علما و فرهیختگان می‌باید ابعاد مختلف این بیانیه را برای مردم بیان نمایند.
در این مراسم که در جوار گلزار شهدای گمنام گنبدکاووس و باحضور جمع زیادی از مردم و مسوولان این شهرستان برگزار شد، علاوه بر قرائت قطعنامه پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن، رژه خودرویی و موتوری در مسیر گلزار شهدا - میدان امام علی (ع)، میدان ۱۷ شهریور، میدان مرکزی و میدان یادبود شهدا نیز انجام شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 227
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3139

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 561
بازدید دیروز: 1213
بازدید ماه:2359
بازدید سال:17158
بازدید کل:1179481