عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » روستای فیضیه گنبدکاووس در ترزیق واکسیناسیون در استان گلستان پیشتاز است

معاون استاندار و فرماندارویژه

روستای فیضیه گنبدکاووس در ترزیق واکسیناسیون در استان گلستان پیشتاز است

روستای فیضیه گنبدکاووس در ترزیق واکسیناسیون در استان گلستان پیشتاز است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: روستای فیضیه گنبدکاووس یکی از روستاهای پیشتاز در ترزیق واکسیناسیون در گلستان بوده و بیش از ۹۰ درصد جمعیت این روستا دوز اول و دوم را ترزیق کردند.
مهدی دهرویه در همایش دهیاران بخش مرکزی شهرستان گنبدکاووس در سالن هلال احمر اظهار کرد: متاسفانه برخی از روستاهای گنبدکاووس در ترزیق واکسیناسیون خوب عمل نکرده و انتظار می رود در این راستا دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها همکاری لازم را داشته باشند.
وی تصریح کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی نقش مهمی در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم روستاها داشته و می بایست در ترزیق واکسیناسیون که یکی از عوامل مهم کاهش و پیشگیری از بیماری کرونا است تلاش کنند.
سرپرست فرمانداری شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: روستایی مانند روستای فیضیه توانسته در ترزیق واکسیناسیون در سه نوبت و بخش کودکان بسیار خوب عمل کند و یکی از پیشتازان این عرصه در سطح استان بوده و این نشان می دهد که دهیاران توانمندی خوبی در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم دارند.
دهرویه گفت: بیش از ۹۸ درصد جمعیت این روستا دوز اول، بیش از ۹۵ درصد دوز دوم و بیش از ۶۴ درصد دوز سوم را ترزیق نموده و ۵۳۴ نفر از کودکان بالای ۱۲ سال نیز این واکسن را ترزیق کردند.
وی بیان کرد: از امروز دهیاران برای ترزیق واکسیناسیون مردم روستا تلاش کنند و با افرادی که خود و یا مردم روستا در ترزیق واکسن کوتاهی کنند برخورد خواهد شد.
سرپرست فرمانداری شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: به پنج دهیاری که  مردم ان روستا بالاترین میزان ترزیق واکسن را انجام دهند و روستاهایی که از امروز در ترزیق واکسن امار جهشی داشته باشند در جلسه رسمی تجلیل و در ارزیابی عملکرد آنها امتیاز مثبت ثبت خواهد شد.
وی گفت: سلامت و جان مردم مهم و خط قرمز ما بوده و از طریق سامانه تمامی روستاهایی که ترزیق واکسن در آنها کمرنگ است رصد شده و با دهیاران و شوراهای اسلامی به عنوان نیروی حاکمیتی در ان روستا برخورد می شود.
دهرویه خاطرنشان کرد: متاسفانه ۷۰ درصد جمعیت گنبدکاووس پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند و این امار نسبت به شیوع بیماری بسیار پایین است.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 169
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3156

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 817
بازدید دیروز: 483
بازدید ماه:15225
بازدید سال:30024
بازدید کل:1192347