عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندار: اعتبار طرح‌های دهه فجر امسال گنبدکاووس ۱۲ هزار میلیارد ریال است

معاون استاندار و فرماندارویژه

فرماندار: اعتبار طرح‌های دهه فجر امسال گنبدکاووس ۱۲ هزار میلیارد ریال است

فرماندار: اعتبار طرح‌های دهه فجر امسال گنبدکاووس ۱۲ هزار میلیارد ریال است

معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: همزمان با ایام دهه فجر امسال عملیات ساخت یا بهره‌برداری هزار و ۱۲۷ پروژه با اعتبار ۱۲ هزار و ۲۳ میلیارد ریال در این شهرستان مرزی آغاز می‌شود.
مهدی دهرویه در نشست خبری اظهارداشت: از مجموع این پروژه‌ها، ۹۸۷ پروژه اقتصادی و ۸۴ پروژه عمرانی است.
وی با اشاره به ایجاد ۲ هزار و ۳۵۸ فرصت شغلی با اجرای پروژه‌های دهه فجر گنبدکاووس افزود: همچنین عملیات اجرایی ۵۶ پروژه با پیش بینی هزینه چهار هزار و ۶ میلیارد ریال در حوزه عمرانی به مناسبت این دهه در گنبدکاووس آغاز خواهد شد.
فرماندار گنبدکاووس، آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۲ روستای مرزی، احداث پست برق آق‌آباد بخش مرکزی، احداث و تجهیز سلف سرویس مرکزی دانشگاه گنبدکاووس، احداث گلخانه سبزی و سیفی هزار و ۱۴۴ هکتاری، افتتاح چند فاز از یک واحد تولید تخم مرغ، پرورش اسب، اجرای سیستم نوین آبیاری ۳۴۴ هکتاری و خرید ۱۲۵ دستگاه تراکتور و کمباین را از شاخص‌ترین پروژه‌های شهرستان در دهه فجر اعلام کرد.
دهرویه گفت: برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی زیادی به مناسبت دهه مبارک فجر در گنبدکاووس پیش بینی شده بود که با توجه به اوج‌گیری دوباره بیماری کرونا از کمیته‌های شهرستانی ستاد دهه فجر درخواست می‌شود برای اجرای آنها با ستاد کرونا هماهنگ باشند.
وی با گرامیداشت دهه فجر، اظهارداشت: امام خمینی(ره) در شرایط خفقان و تاریکی حاکم بر کشور با معنویت و روحیه بالا و اعتماد به الهی بودن انقلاب و حمایت مردم ولایتمدار توانست انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برساند.
فرماندار گنبدکاووس افزود: اقشار مختلف ملت ایران با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب زیر یک اندیشه به نام ولایتمداری جمع شدند و توطئه‌های دشمنان را برای ایجاد اختلاف در کشور خنثی می‌کنند.   
دهرویه ادامه داد: با اراده ملت، دولت مردمی و انقلابی با روحیه ولایتمداری روی‌کار آمده و رییس جمهور در مدت کوتاه فعالیت خود سفر به استان‌ها و حل مشکلات مردم را در اولویت برنامه‌ها قرار داده است.
دهرویه گفت: کار میدانی برای شناسایی ظرفیت‌ها و نیازهای شهرستان آغاز شده تا برنامه‌ریزی لازم برای توسعه و پیشرفت گنبدکاووس بر اساس نقشه راه کارشناسی انجام شود.
رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز در این نشست با اشاره به تلاش ملت ایران با رهبری امام خمینی(ره) برای پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: قدرت الهی، اراده مردم و رهبری حکیمانه امام راحل باعث شد تا ملت ایران با تکیه بر روحیه ایثار و شهادت و گذشت از جان خود در مقابل رژیم پهلوی ایستادگی کرده و انقلاب را به پیروزی برسانند.
حجت الاسلام سید خلیل صفی الحسینی افزود: هزار و ۶۶۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی توسط کمیته‌های مختلف به مناسبت دهه فجر در گنبدکاووس پیش بینی شد که ۱۸۹ برنامه شاخص است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 154
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3126

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 829
بازدید دیروز: 483
بازدید ماه:15237
بازدید سال:30036
بازدید کل:1192359