عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » افتتاح یا آغاز ساخت ۴۵۳ پروژه عمرانی و اقتصادی گنبدکاووس در دهه فجر

معاون استاندار وفرماندارویژه گنبدکاووس

افتتاح یا آغاز ساخت ۴۵۳ پروژه عمرانی و اقتصادی گنبدکاووس در دهه فجر

افتتاح یا آغاز ساخت ۴۵۳ پروژه عمرانی و اقتصادی گنبدکاووس در دهه فجر


معاون استاندار و فرماندار گنبدکاووس گفت که در ایام دهه فجر امسال، ۴۵۳ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغال‌زا با مجموع اعتبار هشت هزار و ۷۵۷ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای ۶۲۰ نفر در این شهرستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.
مهندس عبدالقدیر کریمی اظهار داشت: از مجموع پروژه‌های عمرانی و اقتصادی دهه فجر امسال گنبدکاووس، ۳۹۲ پروژه آن با هزینه انجام شده، پنج هزار و ۶۳۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد که زنجیره تولید تخم مرغ و پولت (جوجه مرغ تخم‌گذار ) با سرمایه‌گذاری هزار و ۶۶۰ میلیارد ریال و ایجاد فرصت شغلی برای ۱۹۶ نفر مهمترین طرح افتتاحی شهرستان است.
وی افزود: افتتاح ساختمان پزشکی قانونی گنبدکاووس با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار و بهره‌برداری از بخش‌های "آنژیوگرافی، اندوسکوپی، کولونوسکوپی، کولپوسکوپی و کلینیک تنفسی" بیمارستان پیامبر اعظم(ص) با ۴۶۵ میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح‌های قابل بهره‌برداری این شهرستان است.
کریمی همچنین افتتاح آزمایشگاه همکار استاندارد صفای کوثر با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار و ۱۰ نفر اشتغال‌زایی، کارگاه تولید شیرینی‌جات شرکت تعاونی بهاردشت خانواده با ۳۵ میلیارد ریال اعتبار و ۸۰ نفر اشتغال‌زایی و کارخانه تولید محصولات کانی غیرفلزی شرکت آریا صدف ایرانیان با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار و ۱۰ نفر اشتغال‌زایی را از دیگر پروژه‌های مهم و اقتصادی آماده بهره‌برداری گنبدکاووس در دهه فجر برشمرد.
فرماندار ویژه گنبدکاووس ادامه داد: علاوه بر پروژه‌های قابل افتتاح گنبدکاووس در دهه فجر امسال، عملیات اجرایی ۶۱ پروژه با هزینه پیش بینی شده سه هزار و ۱۲۶ میلیارد ریال آغاز خواهد شد که احداث سامانه رادار هواشناسی استان گلستان در این شهرستان با پیش بینی اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال از مهمترین این پروژه‌ها است.
کریمی همچنین گفت که در ایام دهه فجر امسال ۹۵۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی که ۲۱۰ مورد آن شاخص است از جمله "غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و میثاق با شهدا، یادواره شهدا ، جشنواره مجازی عطر قرآن، رژه خودوریی و موتوری به مناسبت ۲۲ بهمن و تقدیر از قهرمانان ورزشی" در مناطق روستایی و شهری گنبدکاووس اجرایی خواهد شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 386
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2803

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 688
بازدید دیروز: 351
بازدید ماه:1273
بازدید سال:16072
بازدید کل:1178395