عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » زنگ انقلاب در مجتمع آموزشی غیر دولتی بصیر گنبدکاووس نواخته شد


زنگ انقلاب در مجتمع آموزشی غیر دولتی بصیر گنبدکاووس نواخته شد

زنگ انقلاب در مجتمع آموزشی غیر دولتی بصیر گنبدکاووس نواخته شد

همزمان با سالروز لحظه ورود تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ه) به میهن در ۱۲ بهمن ۵۷، آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در مجتمع آموزشی غیردولتی بصیر شهرستان گنبدکاووس نواخته شد.
در این مراسم‌که در شهرستان‌ گنبدکاووس برگزار شد، سخنران با تبریک دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب، یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب اسلامی و امام راحل را گرامی داشته و برلزوم ادامه راه آنها تاکید کردند.
سخنران در این مراسم‌ که با اجرای برخی برنامه‌های فرهنگی و هنری از جمله پخش یا اجرای سرودهای انقلابی همراه بود همچنین با اشاره به برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقایسه آن با رژیم پهلوی، خواستار بیان این دستاوردها برای مردم به‌خصوص نسل جوان شدند.
آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در گنبدکاووس که دومین شهرستان بزرگ استان گلستان به شمار می‌رود با حضور مهندس دهرویه معاون استاندار وفرماندار ویژه، حجت الاسلام ترابی امام جمعه شهرستان ، اعضای شورای تامین و مدیران ادارات و نهادهای این شهرستان در مجتمع آموزشی غیردولتی بصیر این شهر برگزار شد.
رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: استقلال و آزادی و عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهیدان، رهبری‌های امام راحل و جانشین خلف ایشان در پیروزی انقلاب و ادامه حیات طیبه آن است که همه باید قدردان نعمت انقلاب و دستاوردهای آن باشیم.
حجت الاسلام سیدخلیل صفی الحسینی افزود: شهیدان خون خود را نثار کردند تا ما اکنون از دین مبین اسلام، انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در برابر توطئه‌های دشمنان دفاع کنیم.
وی اضافه کرد: برنامه‌های پیش بینی شده برای دهه فجر امسال در گنبدکاووس مبتنی بر جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب مطرح شده توسط مقام مظعم رهبری تدوین و در ایام دهه فجر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا اجرا می‌شوند.
دراین مراسم همچنین تعدادی از دانش آموزان منتخب مجتمع آموزشی غیردولتی بصیر به اجرای ۲ قطعه سرود انقلابی پرداختند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 216
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3124

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 435
بازدید دیروز: 3
بازدید ماه:6896
بازدید سال:21695
بازدید کل:1184018