عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » زنگ گلبانگ انقلاب در ۴۹۳ آموزشگاه گنبدکاووس نواخته شد

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

زنگ گلبانگ انقلاب در ۴۹۳ آموزشگاه گنبدکاووس نواخته شد

زنگ گلبانگ انقلاب در ۴۹۳ آموزشگاه گنبدکاووس نواخته شد

همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ و آغاز جشن‌های چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب، زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی در ۴۹۳ آموزشگاه مناطق شهری و روستایی شهرستان گنبدکاووس نواخته شد.
معاون استاندارو فرماندار ویژه گنبدکاووس در این مراسم با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، ورود تاریخی حضرت امام به میهن در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ را رخدادی بزرگ، حماسی و افتخارآفرین دانست و با تاکید برضرورت برگزاری جشن‌های دهه پیروزی انقلاب باحضور گروه‌های مختلف مردم و مدیران این شهرستان، گفت: در این ایام فرخنده، ۶۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و سیاسی در گنبدکاووس پیش بینی شده که ۱۶۵ برنامه آن شاخص است.
مهندس عبدالقدیر کریمی با یادآوری شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، افزود: چهلمین روز شهادت این سردار رشید اسلام مصادف با ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است که امیدواریم مردم انقلابی گنبدکاووس همگام با دیگر مردم ایران اسلامی، حضوری حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشته باشند.
وی همچنین با بسیار مهم دانستن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند امسال، برلزوم مشارکت حداکثری واجدین شرایط در این عرصه سیاسی تاکید کرد و گفت: میزان مشارکت مردم گنبدکاووس در انتخابات گذشته همواره بالای ۷۵ درصد بوده است.
مدیر آموزش و پرورش این شهرستان نیز در سخنانی با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، انتقال فرهنگ انقلاب و دستاوردهای آن به نسل جوان را مهمترین سالن نهاد تعلیم و تربیت دانست و برآن تاکید کرد.
کمال‌الدین نظرنژاد بابیان اینکه درایام دهه فجر امسال برنامه‌های متنوع زیادی اعم از فرهنگی، ورزشی و بصیرت‌افزایی در تمام مدارس شهری و روستایی گنبدکاووس برگزار می‌شود، گفت: دراین ایام همچنین بهره‌برداری از چهار مدرسه جدید آغاز و عملیات اجرایی یک واحد آموزشی دیگر هم شروع می‌شود.
وی اضافه کرد: بهره‌برداری از یادمان ۴۴ شهید دانش‌آموز و ۱۷ شهید فرهنگی گنبدکاووس نیز درایام دهه فجر انقلاب اسلامی در محل کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی این شهرستان انجام می‌شود


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 368
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2582

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 54
بازدید دیروز: 434
بازدید ماه:14626
بازدید سال:14626
بازدید کل:1176949