عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » یادمان شهدای گمنام غواص شهر اینچه‌برون افتتاح شد


یادمان شهدای گمنام غواص شهر اینچه‌برون افتتاح شد

یادمان شهدای گمنام غواص شهر اینچه‌برون افتتاح شد

یادمان ۲ شهید گمنام غواص شهر مرزی اینچه‌برون از توابع بخش داشلی ‌برون گنبدکاووس که با هزینه ۲ میلیارد ریال احداث شده است، در دهمین روز از ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، فرماندار ویژه، ائمه جمعه و برخی مسوولان این شهرستان افتتاح شد.
فرمانده سپاه نینوا گلستان در این مراسم که روز سه‌شنبه برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی بویژه شهدای گمنام گفت که امنیت امروز کشور مرهون خون شهیدان است و اگر این عزیزان جانشان را فدا نمی‌کردند، اکنون آرامشی وجود نداشت.
سردار پاسدار سرتیپ دوم علی ملک شاهکویی، گلزار شهدا را از پایگاه‌های معنوی جامعه دانست و از مردم اهل سنت شهر مرزی اینچه برون خواست تا همواره شهدای گمنام را یاد کنند و آنها را تنها نگذارند.
سردار ملک شاهکویی همچنین از علمای شیعه و اهل سنت گلستان خواست تا آنچه که در مورد جنایات و رفتارهای غیرانسانی گروهک تکفیری داعش در کشوهای منطقه شنیده‌اند را برای مردم بازگو نمایند و بگویند اگر مدافعان حرم نبودند، شاید پای این جنایت‌کاران به ایران هم می‌رسید.
سرهنگ پاسدار رمضانعلی قاسم‌پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز دراین مراسم گفت که بعد از گذشت پنج سال از تدفین دو شهید غواص، با همکاری شهرداری و نیکوکاران شهر اینچه برون و کسبه بازارچه مرزی آن، یادمانی برای این عزیزان سفر کرده و خوشنام، احداث شد.
همچنین بخشدار داشلی برون نیز در حاشیه این مراسم گفت که به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، تعدادی از پروژه‌های عمرانی و خدماتی این بخش از جمله ۲ باب مدرسه در روستاهای آی تمر و کرند با ۶۲ میلیارد ریال، گازرسانی به ۶ روستای این بخش با ۳۵۰ میلیارد ریال، طرح بهسازی و زیرسازی ۲۶ روستا با ۱۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، آبرسانی به چهار روستای دماغ، قیزلر، خیرخوجه سفلی و علیا با ۳۵ میلیارد ریال، چمن مصنوعی روستای کرند با هفت میلیارد ریال و چمن مصنوعی شهر اینچه برون با ۱۵ میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.
نورالله بابایی نژاد افزود: افتتاح ساختمان شعبه اقماری اداره تامین اجتماعی و نمایندگی اداره ثبت اسناد گنبدکاووس در شهر اینچه برون و آغاز عملیات اجرایی ساختمان اداره برق این شهر مرزی با پیش بینی پنج میلیارد ریال از دیگر طرح‌های دهه فجر بخش داشلی برون است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 229
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2825

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 331
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2726
بازدید سال:17525
بازدید کل:1179848