عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » لازمه توسعه علمی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هر جامعه، ارتقای سطح مطالعه است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه

لازمه توسعه علمی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هر جامعه، ارتقای سطح مطالعه است

لازمه توسعه علمی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هر جامعه، ارتقای سطح مطالعه است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان با تاکید برضرورت همکاری همه ادارات و نهادها با نهاد کتابخانه‌های عمومی گفت: لازمه توسعه علمی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هر جامعه، ارتقای سطح مطالعه است.

فرزانه جعفری از همکاری شهرداری گنبدکاووس برای اجرای پروژه‌های فرهنگی در سه نقطه این شهر قدردانی کرد و از نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیز خواست تکلیف مساحت مورد نیاز و اعتبار لازم برای ساخت کتابخانه در محل پیشنهادی شهرداری را هر چه سریعتر مشخص کنند.

شهردار گنبدکاووس گفت که با هدف ارتقای فضاهای فرهنگی و کتابخانه‌ای، عملیات ساخت نخستین فرهنگ‌سرای جوان این شهر توسط شهرداری با پیش بینی اعتبار ۶۵ میلیارد ریال طی ایام دهه مبارک فجر امسال شروع می‌شود.

منصور طعنه گنبدی اظهار داشت: این فرهنگ‌سرا در قسمت شمالی شهر گنبدکاووس ساخته شده و تلاش می کنیم تا دهه فجر سال آینده به بهره برداری برسد.

وی از تامین زمین مورد نیاز احدات سرای محله در منطقه موسوم به باغ اعتصامی واقع در خیابان خیام شمالی خبر داد و گفت: اعتبار مورد نیاز این طرح از محل منابع ستاد بازآفرینی شهری تامین شده که می‌توان از این مکان به عنوان کتابخانه نیز استفاده کرد.

طعنه گنبدی اضافه کرد: شهرداری با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر گنبدکاووس و به درخواست اداره کل کتابخانه‌های عمومی گلستان، یک قطعه زمین برای ساخت کتابخانه در بلوار جرجان این شهر تامین کرده است.

وی تصریح کرد: این قطعه زمین که بخشی از زمین پنج هزار مترمربعی ساخت بوستان محلهای در بلوار جرجان است، به شرط تامین اعتبار توسط اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان، برای احداث کتابخانه عمومی در اختیار این نهاد قرار می‌گیرد.

شهردار گنبدکاووس با گلایه از نیمه کاره رها کردن زمین‌های تهیه شده توسط شهرداری ازسوی برخی ادارات این شهرستان، گفت: تاکنون ادارات مختلفی از شهرداری درخواست عرصه برای اجرای پروژه‌های خود کردند اما به دلیل تامین نکردن اعتبار ساخت، این عرصه‌ها بلاتکلیف رها شدند.

طعنه گنبدی از مدیران شهرستان گنبدکاووس خواست ابتدا از تخصیص اعتبار برای اجرای طرح‌ها خود مطمئن شوند و سپس از شهرداری درخواست عرصه نمایند.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی گنبدکاووس نیز در این نشست گفت: این شهرستان پنج کتابخانه عمومی شامل سه کتابخانه شهری، یک کتابخانه روستایی و یک باب کتابخانه مشارکتی مستقر در اداره زندان دارد.

علیرضا مجاهدی‌راد افزود: با تعطیلی ۲ کتابخانه عمومی امام جعفر صادق(ع) در محل مصلی و شهید مطهری در مسجد قائمیه گنبدکاووس در چند سال قبل، قرار شد فضای جدیدی به عنوان کتابخانه در اختیار این نهاد قرار گیرد.

وی از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار گنبدکاووس برای تامین یک قطعه زمین جهت ساخت کتابخانه قدردانی کرد.

در این جلسه رضا یازرلو رییس دانشگاه پیام نور گنبدکاووس نیز آمادگی این مرکز آموزش عالی را برای استفاده عموم مردم از کتابخانه دانشگاه اعلام کرد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 319
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2800

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:2852
بازدید سال:17651
بازدید کل:1179974