عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ضرورت اطلاع رسانی خدمات ارزشمند دولت در شرایط کرونایی بیشتر احساس میشود

معاون استاندار وفرماندارویژه گنبدکاووس

ضرورت اطلاع رسانی خدمات ارزشمند دولت در شرایط کرونایی بیشتر احساس میشود

ضرورت اطلاع رسانی خدمات ارزشمند دولت در شرایط کرونایی بیشتر احساس میشود

مهندس عبدالقدیر کریمی در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر گنبدکاووس اظهار داشت: رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی باید با راه اندازی جریان رسانه‌ای، خدمات دولت و نظام و نیز برنامه‌های پیش بینی شده دهه فجر امسال را با نگاهی خلاقانه و جذاب برای گروه‌های مختلف مردم در مناطق شهری و روستایی این شهرستان تبیین کنند.
وی بابیان اینکه امسال برنامه‌های متنوعی برای چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط ستاد دهه فجر گنبدکاووس و کمیته‌های ۲۰ گانه آن پیش بینی شده است، افزود: به سبب شرایط کرونایی بیشتر این برنامه‌ها از طریق فضای مجازی و برخی نیز با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی با حضور محدود مردم برگزار می‌شود.
کریمی اضافه کرد: بر اساس مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا امسال مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار نخواهد شد اما برخی برنامه‌ها از جمله رژه خودرویی، عطر افشانی گلزار شهدا و نواختن زنگ انقلاب در مدارس برگزار خواهد شد مضاف براینکه در ایام پیروزی انقلاب پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای قابل توجه‌ای در گنبدکاووس افتتاح یا عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.
وی باتاکید برضرورت رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی بویژه رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک توسط مردم، تصریح کرد: اگرچه وضعیت گنبدکاووس در شیوع کرونا زرد است اما ستاد مقابله با کرونا این شهرستان نسبت به کم توجهی و سهل انگاری مردم در استفاده از ماسک هشدار داده است.
حجت الاسلام سیدخلیل صفی الحسینی، رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز دراین جلسه از کمیته‌های ۲۰ گانه ستاد دهه فجر این شهرستان خواست برنامه‌های پیشنهادی خود را متناسب با عناوین روز شمار این ایام و توجه به کیفیت و مردمی بودن برنامه‌ها، به دبیرخانه ستاد ارسال نمایند.
همچنین سرهنگ سیدیحیی قاضوی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز گفت: بسیج در ایام دهه فجر امسال ۱۱۲ برنامه متنوع فرهنگی، نشست‌های بصیرتی و یادواره شهدا به همراه رژه خودرویی پیش بینی کرده که توسط پایگاه‌های بسیج و همکاری برخی ادارات و نهادها در مناطق شهری و روستایی این شهرستان برگزار می‌کند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 223
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2799

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 867
بازدید دیروز: 483
بازدید ماه:15275
بازدید سال:30074
بازدید کل:1192397