عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برنامه‌های پدافند غیرعامل از طریق شاد، در مدارس گنبد اجرا می‌شود

معاون استاندار وفرماندارویژه گنبدکاووس

برنامه‌های پدافند غیرعامل از طریق شاد، در مدارس گنبد اجرا می‌شود

برنامه‌های پدافند غیرعامل از طریق شاد، در مدارس گنبد اجرا می‌شود

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت: امسال به سبب شیوع ویروس کووید ۱۹، بیشتر برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و هنری پیش بینی شده برای گرامی‌داشت هفته پدافند غیرعامل ( ۵ تا ۱۲ آبان) در مدارس این شهرستان، به‌صورت مجازی و از طریق بستر شبکه آموزش دانش آموزان (شاد) اجرا می‌شود.
سیدصالح رفعتی روز دوشنبه درمراسم نواختن زنگ شروع هفته پدافند غیرعامل گنبدکاووس که به‌صورت متمرکز در دبستان دخترانه زنده یاد "محمد رحمانی" برگزار شد، افزود: امسال به‌جز  ۲ مانور عملی که با حضور ادارات و نهادهای متولی و خدمات رسان در هنرستان‌های پسرانه شهید "سیاوش ناصری" و دخترانه "بهاران" این شهر برگزار می‌شود، بقیه برنامه‌ها مانند مسابقات نقاشی، انشاء، صبح شعر، قصه نویسی، قصه گویی و مقاله نویسی با موضوع پدافند غیرعامل، مجازی برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: در این هفته برخی فیلم‌های کوتاه آموزشی حاوی نقطه نظرات کارشناسان ادارات و نهادهای حوزه پدافند غیرعامل از جمله "آتش نشانی، جمعیت هلال احمر، انتظامی و شبکه بهداشت و درمان" و به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان و خانواده‌های آنها با مسائل این حوزه تهیه و از طریق شبکه شاد در اختیارشان قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل ایمن سازی خود و جامعه در برابر خطرات و بلایای طبیعی و غیرمترقبه است، اظهارداشت: در شرایط فعلی بیماری کرونا یک تهدید و خطر جدّی  برای سلامت افراد جامعه است که بایستی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، ماسک زدن، نرفتن به مسافرت و شرکت نکردن در مراسم عروسی و جشن تولد از مبتلا شدن به آن جلوگیری کرد.
در این مراسم که معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس و چندتن از مدیران یا معاونین ادارات و نهادها نیز حضور داشتند، دانش آموزان این واحد آموزشی برخی برنامه‌های فرهنگی و هنری با موضوع پدافند غیرعامل اجرا کردند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 242
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2749

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 62
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:868
بازدید سال:868
بازدید کل:1163191