عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس به مناسبت روز جهانی قدس

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

پیام معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس به مناسبت روز جهانی قدس

پیام معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس به مناسبت روز جهانی قدس

مهندس عبدالقدیر کریمی روز جهانی قدس را روز فریاد همه مسلمانان علیه طاغوتیان جهان و نماد اعتراض دل های شکسته و فریادهای در گلوخفته مللی دانست که یاوری جز الله ندارند.
روز جهانی قدس از یادگاران ارزشمند و تاریخی حضرت امام خمینی «ره» و بیانگر عمق و بُرد نگاه آن پیر فرزانه نسبت به مسائل جهانی و بین‌المللی بود که هم اکنون در اقصی نقاط جهان به ویژه در کشورهای اسلامی به عنوان روز بین المللی مبارزه با نظام سلطه و صهیونیسم جهانی، مورد توجه و احترام است.
روز جهانی قدس به عنوان آیینه تمام نمای اتحاد و همدلی میان ملل عزتمند مسلمان در مقابله با سیاست های مستبدانه مستکبرین عالم قرار دارد.
دفاع از آرمان فلسطین و زنده نگه داشتن این وصیت تاریخی امام راحل رسالتی است مهم که امروزه باید بیش از هر زمان به آن پرداخت و فریاد برآوریم و یکبار دیگر این روز بزرگ را در تاریخ به ثبت برسانیم.
در سال جاری و متعاقب بدعهدیهای مکرر شیطان بزرگ و سخنان گستاخانه و اقدامات سبعانه رئیس جمهور آمریکا در تحریم ملت شریف ایران به وضوح عمق کینه توزی آن نظام متجاوز و مداخله گر بر جهانیان عیان و اثبات شده و سیاستهای جاهلانه آمریکا در منطقه و جهان از جمله حمایت از رژیم‌های دیکتاتوری منطقه و تروریسم دولتی با شکست‌های روزافزون و پی در پی مواجه شده است، لذا این‌مناسبت اهمیتی مضاعف یافته است.
گرچه این ایام، تمام جهان در ستیز با همه گیری ویروس منحوس کروناست  و بنا به تصمیمات ستاد مقابله با کرونای کشور برای پیشگیری از انتقال این بیماری و حفظ سلامت شهروندان، تجمع و راهپیمایی روز قدس امسال همچون سالهای گذشته برگزار نخواهد شد، اما بی تردید مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان گنبدکاووس استوار چون سال های پیش، با روش و شیوه ای نو، پای به پای ملت شریف ایران و دیگر ملت های آزاده جهان، در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بین المللی، با اراده ای پولادین بار دیگر ندای حمایت خود از مستضعفین جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین را در روز جهانی قدس، به گوش جهانیان خواهند رساند و با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی تجدید میثاق نموده و انزجار خود را از ایادی ظلم و جور نشان خواهند داد..


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 325
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2635

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 161
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2556
بازدید سال:17355
بازدید کل:1179678