عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » گنبدکاووس برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده می‌شود

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

گنبدکاووس برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده می‌شود

گنبدکاووس برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده می‌شود


معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان از ادارات و نهادهای عضو ۱۱ کمیته‌ ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان خواست تا با تدوین برنامه‌های جذاب و مفرح که به امید و نشاط اجتماعی مردم کمک کند، به استقبال مسافران نوروز ۹۹ بروند.
مهندس عبدالقدیر کریمی یادآور شد که به دلیل وقوع سیل در ایام نوروز امسال و با وجود برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این شهرستان نتوانست همچون سال‌های قبل میزبان مسافران نوروزی باشد بنابراین باید با استفاده از همه امکانات و ظرفیت‌های شهرستان و با یک برنامه‌ریزی مناسبت، استقبال و میزبانی مطلوبی از مسافران نوروز ۹۹ صورت گیرد.
وی افزود: گنبدکاووس ظرفیت‌های بالایی دربخش گردشگری، تاریخی و فرهنگی دارد که با بهره‌گیری از آن بایستی به بهترین نحو ممکن از مسافران نوروزی استقبال و میزبانی کرد تا با خاطره خوش این شهرستان را ترک نمایند.
کریمی تاکید کرد: همه ادارات و نهادهای عضو ستاد اجرایی خدمات سفر گنبدکاووس بایستی با برنامه‌ریزی مناسب و با هماهنگی یکدیگر به شکل مطلوب از مسافران و گردشگران نوروزی استقبال و میزبانی کنند تا خاطرات تلخ سیل نوروز امسال جبران شود.
وی از برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی گورش به میزبانی گنبدکاووس در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری خبر داد و با اشاره به حوادث اخیر در کشور و منطقه و نگاه خصمانه کشورهای غربی و استکبار جهانی به ایران، تصریح کرد: بایستی با میزبانی مطلوب این مسابقات، چهره مهربان و مهمان‌نواز مردم این سرزمین را به جهانیان اثبات نماییم.
رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گنبدکاووس نیز در این جلسه با اشاره به تشکیل ۱۱ کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر شامل "حمل و نقل، امداد و نجات، امنیت و انتظامی، شهرداری و دهیاری، اسکان و رفاه، تبلیغات و اطلاع رسانی، ارزیابی عملکرد، خدمات بهداشتی و محیط، روستایی و مرزی، تنظیم و نظارت بر بازار و آمار" از روسای این کمیته‌ها درخواست کرد تا با برگزاری جلسات مستمر نسبت به برنامه‌ریزی مناسب برای استقبال و میزبانی از مسافران نوروزی در این شهرستان اقدام نمایند.
مریم آق‌آتابای با تاکید برنصب بنرهای اطلاع‌رسانی، خوش‌آمدگویی و معرفی شهرستان در سطح شهر و ورودی‌های آن توسط هریک از کمیته‌های یازده‌گانه ستاد اجرایی خدمات سفر گنبدکاووس، برلزوم ارائه روزانه آمار ورود مسافران و گردشگران و اسکان آنها به دبیرخانه این ستاد تاکید کرد.
وی اضافه کرد که امسال هم در ایام تعطیلات نوروزی، نوروزگاه توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با همکاری شهرداری گنبدکاووس و برخی ادارات و نهادها در جوار بلندترین گنبد آجری جهان برپا خواهد شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 343
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2565

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 161
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2556
بازدید سال:17355
بازدید کل:1179678