عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » سفر دولت به گلستان به توسعه منطقه کمک می کند

فرمانداری ویژه شهرستان گنبد کاووس

سفر دولت به گلستان به توسعه منطقه کمک می کند

سفر دولت به گلستان به توسعه منطقه کمک می کند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس با اعلام آمادگی کامل شهرستان برای سفر رئیس جمهوری گفت: سفر هیات دولت به استان ،فرصت مناسب برای حل مشکلات مردم و جذب اعتبارات لازم برای توسعه منطقه است.
مهندس حمیدی روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس افزود: در جریان سفر هفته جاری رییس جمهوری و اعضای هیات دولت به استان گلستان تصمیمات مهمی گرفته خواهد شد که به توسعه و شکوفایی منطقه می انجامد.
وی گفت: در این سفر قرار است پروژه های استانی به صورت اولویت بندی در جلسه هیات دولت مطرح شود که با تصویب انها اعتبارات لازم جذب و پروژه های نیمه تمام نیز تکمیل خواهد شد.
وی، تخصیص اعتبار استانی، افزایش اعتبارات برای سال آینده و همچنین تصویب پروژه های خاص از سوی رییس جمهوری را از برکات این سفر برشمرد.
مهندس حمیدی گفت: برخی دیگر از پروژه ها به صورت شهرستانی که گنبدکاووس با اولویت طرح های نیمه تمام نظیر تامین آب شرب ، گازرسانی به روستاها ، فاضلاب شهری پیشنهاد شده است.
معاون استاندار یکی از پروژه های مهم که در جریان این سفر به بهره برداری می رسد افتتاح راه آهن شرق دریای خزر بیان کرد و گفت: این پروژه قرار است با حضور روسای جمهوری ایران ، ترکمنستان و قزاقستان افتتاح شود.
فرماندار ویژه گنبدکاووس افزود: با بهره برداری از این پروژه فرا ملی، در آینده شاهد توسعه همه جانبه استان گلستان خواهیم بود.
وی همچنین با اشاره به دیدار مردمی رییس جمهوری با مردم گلستان گفت: تمام برنامه ریزی برای یک استقبال از رییس جمهوری انجام شد و کاروانی نیز از شهرستان گنبدکاووس برای استقبال از دکتر روحانی به مرکز استان عزیمت خواهد کرد.
امام جمعه شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: سفر اعضای هیات دولت به استان گلستان منشا خیر و برکت و باعث رشد و توسعه منطقه می شود.
حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین سبحانی افزود: هیات دولت با تصویب طرح های مختلف علاوه بر رفع محرومیت منطقه با تصویب طرهای مختلف زمینه اشتغال جوانان را فراهم کند

سفر دولت به گلستان به توسعه منطقه کمک می کند

 

سفر دولت به گلستان به توسعه منطقه کمک می کند

 

سفر دولت به گلستان به توسعه منطقه کمک می کند

 

سفر دولت به گلستان به توسعه منطقه کمک می کند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1178
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 224

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 119
بازدید دیروز: 664
بازدید ماه:7244
بازدید سال:22043
بازدید کل:1184366