عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دانشکده کوثر یک دانشکده کارآفرین و مهارتی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

دانشکده کوثر یک دانشکده کارآفرین و مهارتی است

دانشکده کوثر یک دانشکده کارآفرین و مهارتی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به رشته های مهارتی این دانشکده گفت: فارغ التحصیلان دانشگاه های دیگر باید در حوزه کارآفرینی دوره هایی بگذرانند، اما دانشجویان این دانشکده ظرفیت های خوبی در حوزه کارآفرینی دارند و آینده خود را بهتر می توانند رقم بزنند.
عبدالقدیر کریمی در دیدار با دانشجویان دانشکده کوثر به مناسبت روز دانشجو اظهارداشت: بازدید مشترکی با بخشدار و شهردار از مسیر دانشکده خواهیم داشت. بخشی از آسفالت این مسیر در حوزه دهیاری و بخشی دیگر در حوزه شهری است که با همکاری این عزیزان این مشکل رفع می شود.
وی افزود: گنبدکاووس ظرفیت های خوبی در حوزه های مختلف دارد. در حوزه ورزش که مورد علاقه جوانان و دانشجویان است حدود 55 درصد مدال های کسب شده استان گلستان در سطح کشوری و جهانی متعلق به ورزشکاران گنبدی است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس بیان داشت: گنبدکاووس بزرگترین شهرستان کشور در حوزه تولید گندم است و در دیگر شاخه های کشاورزی نیز این شهرستان حرف های زیادی در سطح کشور و استان دارد.
وی ادامه داد: وجود برج جهانی قابوس،تالاب های بکر و دیوار دفاعی اسکندر و دیگر آثار تاریخی در حوزه گردشگری ظرفیت خوبی در این حوزه است.
کریمی گفت: اتحاد، وحدت و وفاق بین علمای اهل تسنن و تشیع، مسئولان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بی نظیر بوده و زبانزد خاص و عام است و در زیر چتر همبستگی و وحدت مسئولان به مردم خدمات ارائه می دهند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به شرایط خاص و متفاوت جمهوری اسلامی ایران نسبت به سال های گذشته خاطر نشان کرد: در آستانه 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی دشمن سعی دارد تا دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را ناچیز شمرده و مردم را نسبت به نظام بی اعتماد سازد.
وی اضافه کرد: امسال باید پرشورتر و متفاوت تر از سال های گذشته در برنامه های دهه فجر حضور داشته باشیم و نقش شما در این پرشوری و پرحرارت بودن برنامه نقش بی بدیل و تاثیرگذاری است

دانشکده کوثر یک دانشکده کارآفرین و مهارتی است

 

دانشکده کوثر یک دانشکده کارآفرین و مهارتی است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 771
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2217

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 508
بازدید ماه:8358
بازدید سال:23157
بازدید کل:1185480