عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دانشجو قشر پیشگام جامعه است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

دانشجو قشر پیشگام جامعه است

دانشجو قشر پیشگام جامعه است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس دانشجو را قشر پیشگام جامعه توصیف کرد و گفت: این پیشگامی در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی بروز و ظهور یافته است.
مهندس حمیدی در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشکده دخترانه فنی و حرفه ای کوثر گنبد افزود: 25 سال پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و در سال 1332 اعتراض دانشجویان نسبت به سفر معاون موقت رئیس جمهوری آمریکا که منجر به شهادت تعدادی دانشجو و نامگذاری روز دانشجو شد، نشانه پیشگامی دانشجویان است.
وی افزود: در پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 و نیز در هشت سال دفاع مقدس نیز دانشجویان با حضور گسترده خود در مبارزه با رژیم ستمشاهی و نیز دفاع از کشور و انقلاب اسلامی، پیشگامی خود را به اثبات رسانده اند.
فرماندار ویژه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: دشمنی هایی که از سوی استکبار جهانی با ایران می شود، تنها به دلیل استقلال خواهی و خواست ملت ایران برای تکیه بر توانمندی های خود است و از بدو پیروزی انقلاب دسیسه ها و توطئه های استکبار علیه انقلاب و ملت ایران آغاز شد.
مهندس حمیدی دفاع از مظلوم را دکترین اصلی جمهوری اسلامی ایران ذکر کرد و گفـت: به همین دلیل و در دفاع از ملت مظلوم فلسطین است که ایران اسلامی، رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسد و ابرقدرت ها و نظام استکبار جهانی این خصیصه جمهوری اسلامی را برنتافته و با آن دشمنی می کنند.
معاون استاندار گلستان از دانشجویان به عنوان آینده سازان کشور نام برد و گفت: استقلال کشور با اجرای اقتصاد مقاومتی که به معنای استفاده از منابع داخلی طبیعی و ظرفیت های اقتصادی و مالی و نیز منابع انسانی که دانشجویان نیز جزئی از آن هستند، محقق می شود.
وی انسجام ملی را از مولفه های قدرت جمهوری اسلامی ایران ذکر کرد و گفت: هویت ملی، ارزش های اسلامی، شهدای انقلاب و دستور العمل های بنیانگذار انقلاب و نیز فرامین رهبری رشته هایی هستند که ملت را به هم متصل کرده و با ایجاد انسجام ملی، ایستادگی در مقابل خطر نفوذ دشمن را ممکن می کند.
فرماندار ویژه گنبدکاووس با بیان اینکه نفوذ داخلی خطرناکتر از نفوذ خارجی است، خطاب به دانشجویان گفت: باید با کسب بصیرت و نیز مسلح شدن به علم روز، هم خود و هم جامعه را برای رسیدن به انسجام ملی کمک کنید تا ایستادگی در مقابل توطئه ها و خطر نفوذ دشمن میسر شود.
مهندس حمیدی تضعیف بنیان های خانواده و فکر جوانان از طرق فضای مجازی، ماهواره و مواد مخدر را از راهبردهای دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: دانشجویان در این جبهه هم که جنگ فرهنگی است، باید پیشگام باشند.
وی با اشاره نزدیکی زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: بی تفاوتی دانشجو ، هدفی است که دشمن دنبال می کند و دانشجو همانگونه که خواسته رهبری هم هست، نباید بی تفاوت بوده و در عرصه انتخابات حضور فعال و گسترده داشته باشد.
وی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را هدف نظام و دولت ذکر کرد و گفت: مردم خوب می د انند که چه کسانی را انتخاب کنند و ایجاد فضای باز و امن برای مشارکت حداکثری مردم و نیز حراست از آرای مردم، دو وظیفه اساسی متولیان برگزاری انتخابات است.
در این مراسم رئیس دانشکده فنی و حرفه ای کوثر گنبد نیز در سخنان کوتاهی از تحصیل 550 دانشجو در چهار رشته طراحی دوخت ، طراحی فرش، حسابداری و کامپیوتر در این دانشکده به عنوان تنها دانشکده فنی و حرفه ای دخترانه در شرق استان گلستان خبر داد.
بهجت توحیدی با اشاره به آغاز فعالیت کارگاه طراحی فرش در این دانشکده گفت: دانشجویان علاوه بر کارورزی در این کارگاه در ازای بافت فرش، مبالغی هم دریافت می کنند.
وی با اشاره به مشکلات خوابگاه دانشجویان و اینکه بسیاری از این مشکلات با همکاری دانشجویان از جمله در زمینه دوخت پرده اتاق ها و نیز روتختی های مورد نیاز حل شده است، گفت: تامین تجهیزات سرمایشی خوابگاه نیازمند کمک مسوولان است.

دانشجو قشر پیشگام جامعه است

 

دانشجو قشر پیشگام جامعه است

 

دانشجو قشر پیشگام جامعه است

 

دانشجو قشر پیشگام جامعه است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1221
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 778

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 121
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:2961
بازدید سال:17760
بازدید کل:1180083