عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مردمی بودن راز ماندگاری افراد و مسئولان است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

مردمی بودن راز ماندگاری افراد و مسئولان است

مردمی بودن راز ماندگاری افراد و مسئولان است


معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در جمع پزشکان منطقه گنبدکاووس اظهار داشت: راز ماندگاری افراد و مسئولان در حوزه های مختلف از جمله پزشکی، مردمی بودن است
مهندس عبدالقدیر کریمی درمراسم بزرگداشت روز پزشک در گنبدکاووس افزود: مردمی بودن در حرفه و شغل به معنی داشتن نگاه انسانی و به دور از تبعیض به شهروندان است و این نگاه درحرفه مقدس پزشکی بایستی با ظرافت و حساسیت خاصی رعایت و نهادینه شود.
وی رمز ماندگاری دانشمندان بزرگ ایرانی ازجمله ابوعلی سینا را مردمی بودن و نگاه انسانی و اجتماعی داشتن به بیماران دانست و اضافه کرد: در نزد ابوعلی سینا، پادشاه و مردم عادی هیچ تفاوتی با هم نداشتند.
وی باتاکید بر الگو قراردادن این سیره ابو علی سینا ازسوی پزشکان، تصریح کرد: خدمت به مردم (بیماران) بایستی بدون هرگونه تبعیض البته بجز در موارد فوریت های پزشکی، انجام شود.
فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت ازسوی دولت تدبیر و امید، اجرای این طرح را از مهمترین اقدامات دولت و وزارت بهداشت و درمان درحوزه سلامت دانست و یادآور شد: با اجرای این طرح سطح ارائه خدمات پزشکی به مردم افزایش و سهم هزینه های درمانی آنان بسیار کاهش یافت.
معاون استاندار گلستان از جامعه پزشکی درخواست کرد، ضمن داشتن نگاه انسانی و دور از تبعیض به بیماران، خدمات دولت درحوزه سلامت (طرح تحول سلامت) را برای مردم تشریح نمایند.
کریمی با تاکید برضرورت بیان اقدامات دولت درحوزه سلامت به مردم ازسوی پزشکان، گفت: پزشکان علاوه بر تخصص در رشته پزشکی، به عنوان یک فرد نخبه و صاحبنظر می توانند درسایر حوزه ها نیز نقطه نظرات خود را به مسئولان از جمله فرمانداری اعلام نمایند.
وی ضمن گرامیداشت سالروز ولادت ابوعلی سینا نابغه پزشکی ایران و تبریک روز پزشک، از زحمات و تلاش های جامعه پزشکی در ارتقای سطح سلامت جامعه قدردانی کرد.
رئیس سازمان نظام پزشکی شهرستان های گنبدکاووس، آزادشهر و رامیان نیز در این آیین که با تجلیل از برخی پزشکان برتر شهرستانی و دکتر محمود کریمیان پزشک پیشکسوت و نمونه کشوری همراه بود، از اجرای طرح بیمه تامین اجتماعی پزشکان خبر داد.
دکتر سلیمان علاقی گفت: دراین طرح، نظام پزشکی به عنوان کارفرما می تواند پزشکان را بیمه تامین اجتماعی نماید ضمن اینکه طرح بیمه تکمیلی پزشکان با کمترین تعرفه و بدون سقف هزینه ای و طرح بیمه حکیم (بیمه مسئولیت در قبال پرونده های قضایی ناشی از اقدامات پزشکی) درحال پیگیری و اجرا است.
وی باتاکید بر ضرورت همکاری و همراهی بیشتر پزشکان با نظام پزشکی گنبدکاووس، اصلاح قوانین برای تعیین تعرفه های پزشکی ازسوی سازمان نظام پزشکی را نیز ضروری دانست و افزود: تعیین تعرفه های پزشکی همچون دیگر سازمان های صنفی مثل نظام مهندسی باید بر عهده خود نظام پزشکی باشد.
دکتر علاقی همچنین با قدردانی از کمک های خیرخواهانه پزشکان به انجمن های خیریه و دیگر مناسبت ها، برلزوم انجام این امور با هماهنگی سازمان نظام پزشکی گنبدکاووس تاکید کرد و یادآور شد: اگر هریک از 400 پزشکی که دراین منطقه مطب دارند، در 20 روز کاری ماه و هر روز تنها یک بیمار را رایگان ویزیت نمایند، درسال 14 میلیارد ریال می شود

مردمی بودن راز ماندگاری افراد و مسئولان است

 

مردمی بودن راز ماندگاری افراد و مسئولان است

 

مردمی بودن راز ماندگاری افراد و مسئولان است

 

مردمی بودن راز ماندگاری افراد و مسئولان است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 879
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1160

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 486
بازدید دیروز: 706
بازدید ماه:8317
بازدید سال:23116
بازدید کل:1185439