عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مواد مخدر صنعتی به صورت خاموش و فریبنده جوانان را آلوده می کند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

مواد مخدر صنعتی به صورت خاموش و فریبنده جوانان را آلوده می کند

مواد مخدر صنعتی به صورت خاموش و فریبنده جوانان را آلوده می کند

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس با هشدار نسبت به پیامدهای خطرناک مصرف موادمخدر بویژه نوع صنعتی آن به خانواده ها، اظهار داشت: این مواد با ظاهری فریبنده و به صورت خاموش جوانان را آلوده می کند
مهندس محمد حمیدی درهمایش اعتیاد، خانواده و بهبودی در این شهرستان گفت: مصرف مواد مخدر صنعتی که ابتدا با قرص های روان گردان آغاز و با مصرف شیشه و کراک پایان می یابد، تاثیرات مخرب و خطرناکی بر سلامت فرد مبتلا می گذارد.
وی با بیان اینکه درمان افراد مبتلا به مواد مخدر صنعتی بسیار سخت است و امکان بازگشت این افراد به زندگی نیز کمتر از 10 درصد است، افزود: بهترین راه برای جلوگیری از اعتیاد فرزندان و جوانان به این مواد خانمانسوز، آگاهی بخشی به آنان با کمک خانواده ها است.
حمیدی با تاکید برجدی گرفتن مقوله آموزش، پیشگیری و مراقبت از فرزندان درخصوص سوء مصرف موادمخدر صنعتی بویژه ازسوی خانواده ها، اضافه کرد: انجام سیاست های مقابله ای اگرچه موثر است، اما اثربخش نیست و بیشتر باید به اقدامات پیشگیرانه توجه شود.
وی بابیان اینکه جوانان بدون آگاهی داشتن نسبت به تاثیرات خطرناک مصرف قرص های روان گردان، به مواد مخدر صنعتی روی می آورند، تصریح کرد: برگزاری این همایش ها در آگاهی بخشی به خانواده ها برای مراقبت از فرزندان کمک می کند.
فرماندار ویژه گنبدکاووس، ترویج مصرف مواد مخدر صنعتی بویژه قرص های روان گردان را از جمله سیاست های استکباری و جنگ نرم دشمنان علیه انقلاب اسلامی و جوانان این مرز و بوم دانست و یادآور شد: همسایگی با افغانستان به عنوان بزرگترین تولید کننده مواد مخدر جهان از دیگر دلائل گسترش اعتیاد در جامعه است.
حمیدی با تشریح سختی های مراقبت از افراد مبتلا به موادمخدر، گفت: دانستن نحوه برخورد با این بیماران که عنصر اراده درآنان کاهش یافته، ضروری است و خانواده ها باید بدانند که اعمال سیاست های سختگیرانه و خشن، نتیجه عکس می دهد.
وی با تاکید برضرورت شرکت خانواده ها درکلاس های آموزشی و توجیهی که ازسوی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس برگزار می شود، افزود: حضور در این کلاس ها در خصوص نحوه برخورد با افراد بیمار و مهمتر از آن انجام اقدامات پیشگیرانه به خانواده ها کمک می کند.
حمیدی با قدردانی از برگزار کنندگان کلاس های آموزشی و توجیهی ویژه خانواده ها در این شهرستان، اضافه کرد: سال گذشته شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گنبدکاووس دراین حوزه رتبه نخست استان گلستان را کسب کرد.
وی با اشاره به فعالیت چهار کمیته مقابله، پیشگیری، درمان و آموزش، تحت نظر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گنبدکاووس و قدردانی از اقدامات این کمیته ها و نیز دبیرخانه شورا، تصریح کرد: برای موفقیت بیشتر در حوزه پیشگیری از اعتیاد، بایستی خانواده ها نیز با جدیت وارد عمل شوند.
دراین همایش که درمحل دریاچه مصنوعی شهر گنبدکاووس برگزار شد، دبیر و جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان و برخی مسوولان گنبدکاووس به همراه جمع زیادی از خانواده ها حضور داشتند و برنامه های فرهنگی و هنری با موضوع اعتیاد برای شرکت کنندگان اجرا شد.

مواد مخدر صنعتی به صورت خاموش و فریبنده جوانان را آلوده می کند

 

مواد مخدر صنعتی به صورت خاموش و فریبنده جوانان را آلوده می کند

 

مواد مخدر صنعتی به صورت خاموش و فریبنده جوانان را آلوده می کند

 

مواد مخدر صنعتی به صورت خاموش و فریبنده جوانان را آلوده می کند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 701
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1101

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 164
بازدید دیروز: 664
بازدید ماه:7289
بازدید سال:22088
بازدید کل:1184411