عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » کارگاه آموزشی کارآفرینی ویژه بانوان گنبد برگزار شد


کارگاه آموزشی کارآفرینی ویژه بانوان گنبد برگزار شد

کارگاه آموزشی کارآفرینی ویژه بانوان گنبد برگزار شد

کارگاه اموزشی کارآفرینی ویژه بانوان گنبد کاووس به همت واحد امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژهو همکاری ادارات میراث فرهنگی ، تعاون و صنعت و معدن شهرستان برگزار شد.
مشاور فرماندار شهرستان ویژه گنبدکاووس در این کارگاه آموزشی گفت: یکی از مهمترین معیارهای سنجش توسعه یافتگی هر کشور میزان اهمیت به بانوان است.
مژگان میرزا افزود: دولت در اجرای طرح های اشتغالزایی نقش پررنگی را برای زنان در حوزه صنایع دستی تعریف کرده و به دنبال ایجاد بسترهای مناسب فعالیت و ارائه آموزش های لازم برای این قشر از جامعه است.
وی ادامه داد: فرمانداری گنبدکاووس نسبت به ظرفیت های موجود بانوان شهرستان در حوزه امنیت و اشتغال نگاهی مثبت دارد.
هادی ثنایی پور استاد کارآفرینی و عضو هیات علمی دانشگاه گنبدکاووس نیز در این کارگاه با تشریح مفاهیم مختلف این حوزه گفت: هر کدام از بانوان کارآفرین با وجود تمام مسوولیت های خانه با شناسایی ویژگی های درونی خود در عرصه کسب و کار فعالیت می کنند که جای تقدیر دارد.
وی افزود: کارآفرینی موتور محرک توسعه اقتصاد کشور تلقی می شود و در اسناد بالادستی از جمله سند چشم انداز توسعه، برنامه ششم توسعه و الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت در این رابطه صحبت شده است.
این استاد دانشگاه، کارآفرینی را کلیدواژه تمام فعالیت ها تلقی و بیان کرد: گردآوری سرمایه های مختلف، توسعه اشتغالزایی و توزیع مناسب سرمایه در کشور از مهمترین مزایای حرکت در مسیر کارآفرینی است.
به گفته وی، کارآفرینی یک سبک زندگی متفاوت برای اندیشیدن و زندگی کردن است که خلاقیت و نوآوری در کار و زندگی، افزایش ریسک پذیری معقولانه و شناسایی بازارهای جدید از مفاهیم شاخص آن محسوب می شود که با تقویت و پرورش این مفاهیم در نسل های بعد می توان جامعه ای کارآفرین به وجود آورد.
ثنایی پور هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را ایجاد نگرش های جدید در زندگی بانوان با رویکرد کارآفرینی عنوان کرد.
مریم آق آتابای رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گنبدکاووس نیز در این نشست با تاکید بر اینکه این شهرستان ظرفیت بسیار خوبی در تولید صنایع دستی دارد گفت: برگزاری کارگاه آموزشی کارآفرینی فرصت مناسبی برای شناسایی بیشتر ظرفیت بانوان به منظور ایجاد محصولات خلاقانه در حوزه های مختلف از جمله صنایع دستی است

کارگاه آموزشی کارآفرینی ویژه بانوان گنبد برگزار شد

 

کارگاه آموزشی کارآفرینی ویژه بانوان گنبد برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 485
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2160

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:2863
بازدید سال:17662
بازدید کل:1179985