عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » روز قدس نماد وحدت مردم ایران در دفاع از فلسطین است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

روز قدس نماد وحدت مردم ایران در دفاع از فلسطین است

روز قدس نماد وحدت مردم ایران در دفاع از فلسطین است

معاون استاندارو فرماندار ویژه گنبد کاووس با تاکید بر حضور پر شور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: روز قدس نماد وحدت و انسجام ملی اقشار مختلف مردم ایران در دفاع از ملت مظلوم فلسطین است.
مهندس عبدالقدیر کریمی در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس در گنبدکاووس گفت: راهپیمایی روز قدس، یادگار ارزشمند بنیانگذار جمهوری اسلامی است که هرسال توسط مردم ایران با شکوه خاصی برگزار می شود.
وی افزود: اقشار مختلف مردم ایران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و قیام انتفاضه آنان به صحنه می آیند تا فریاد مظلومیت آنان را به جهانیان نشان دهند.
کریمی با اشاره به شرایط منطقه ای و جهانی، بویژه برخوردهای خصمانه آمریکا علیه ملت ایران، اضافه کرد: مردم ایران در راهپیمایی روز قدس پاسخ محکمی به سیاست های خصمانه آمریکا و متحدانش می دهد.
وی تصریح کرد: ملت ایران در راهپیمایی روز قدس امسال به آمریکا نشان می دهد که هیچ ترسی از تهدیدهای آن ندارد و هرگز دست از آرمان های انقلاب اسلامی نخواهد کشید و از آن عقب نشینی نمی کند.
فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین برلزوم تلاش ادارات و نهادهای این شهرستان در فراهم کردن مقدمات حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و از مردم شیعه و اهل سنت گنبدکاووس خواست همچون سال های گذشته با وحدت و یکپارچگی به صحنه آمده و از مردم مظلوم فلسطین دفاع نمایند.
کریمی با اشاره به مشکل سیستم صوتی در راهپیمایی های ملی در شهر گنبدکاووس، از برنامه ریزی برای استقرار سیستم صوتی ثابت در این شهر با مشارکت خیرین و نیز اختصاص اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی های این شهرستان درسال جاری خبر داد.
رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز دراین جلسه با دعوت از عموم مردم این شهرستان در راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی روز قدس، جمعه هفته جاری از ساعت 11 صبح از مقابل مسجد قائمیه این شهر آغاز و تا مصلی امام جعفر صادق (ع) ادامه خواهد داشت.

روز قدس نماد وحدت مردم ایران در دفاع از فلسطین است

 

روز قدس نماد وحدت مردم ایران در دفاع از فلسطین است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 571
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1891

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 259
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2654
بازدید سال:17453
بازدید کل:1179776