عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ملت ایران متحد و یکصدا از فلسطین حمایت می کند

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

ملت ایران متحد و یکصدا از فلسطین حمایت می کند

ملت ایران متحد و یکصدا از فلسطین حمایت می کند

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس با مهم دانستن حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: ملت ایران متحد و یکصدا از ملت مظوم فلسطین حمایت می کند.
مهندس عبدالقدیر کریمی درجلسه مشترک برگزاری راهپیمایی روز قدس و بزرگداشت واقعه هفت تیر، گفت: روز قدس یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) در دفاع از مردم مظلوم فلسطین است و اقشار مختلف مردم با تبعیت از منویات امام راحل و رهبری انقلاب، در راهپیمایی روز قدس حضور پرشور می یابند.
وی بااشاره به اهمیت حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس امسال، افزود: حوادث منطقه ای و جهانی و سیاست های خصمانه دشمنان انقلاب و اسلام بویژه آمریکا و اسرائیل با رویکردهای نظام جمهوری اسلامی، حضور در راهپیمایی امسال را پر اهمیت کرده است.
کریمی اضافه کرد: اخیرا مقامات آمریکا سیاست های خصمانه خود را ضد جمهوری اسلامی شفاف تر و شدیدتر کرده اند و ملت ایران با حضور پرشور خود، پاسخ این سیاست ها را می دهد.
وی از همه مردم و مسئولان گنبدکاووس دعوت کرد، با وحدت و همبستگی همیشگی در راهپیمایی روز قدس امسال شرکت کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز دراین جلسه با مهم دانستن روز قدس و راهپیمایی آن، گفت: امروز در سایه تدبیر امام راحل در نامگذاری روز قدس، این روز از اهمیت بالایی در ایران و سراسر جهان پیدا کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین علی فتحی افزود: روز قدس سبب وحدت امت اسلام برای مقابله با توطئه های استکبار جهانی و اسرائیل شده و در همه کشورهای اسلامی و غیراسلامی شاهد برگزاری راهپیمایی روز قدس هستیم.
وی با بیان اینکه برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس سبب تقویت عقاید امت اسلام علیه رژیم منفور صهیونیستی می شود، گفت: این راهپیمایی ساعت 11 صبح جمعه هفته جاری از مقابل مسجد قائمیه گنبدکاووس آغاز و در مسیر خیابان شهید مطهری (سرابی) ادامه و به مصلی امام جعفر صادق(ع) ختم می شود.
حجت الاسلام فتحی، برگزاری نمایشگاه نقاشی و عکس با موضوع قدس و نصب بنر و پارچه بر سردر ادارات، نهادها و واحدهای تجاری، سخنرانی و قرائت قطعنامه را از دیگر برنامه های روز قدس برشمرد.
وی با گرامیداشت واقعه هفت تیر و شهادت شهید بهشتی و یارانش، گفت:برای این مناسبت نیز با هماهنگی دستگاه قضایی یک برنامه متمرکز در گنبدکاووس برگزار می شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز دراین جلسه برگزاری راهپیمایی روز قدس را نمایش وحدت اسلامی و از راهبردهای مهم جمهوری اسلامی دانست و گفت: امروز عده ای تلاش می کنند با مطرح کردن موضوعات فرعی، این مناسبت جهانی در نزد جوانان کمرنگ جلوه کند.
فرهاد شیبک افزود: همه اقشار مردم بویژه مسئولان درقبال مساله فلسطین رسالت بزرگی برعهده دارند و بایستی باحضور پرشور و با بصیرت خود در راهپیمایی روز قدس و دیگر مناسبت های ملی و مذهبی، با جریان و افکار انحرافی که قصد کمرنگ جلوه دادن مناسبت ها را دارد، مقابله کنند

ملت ایران متحد و یکصدا از فلسطین حمایت می کند

 

ملت ایران متحد و یکصدا از فلسطین حمایت می کند

 

ملت ایران متحد و یکصدا از فلسطین حمایت می کند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 728
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1536

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 57
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:2897
بازدید سال:17696
بازدید کل:1180019