عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نور مفیدی : پایداری بر محور ولایت و رهبری آرمان بزرگ شهیدان است


نور مفیدی : پایداری بر محور ولایت و رهبری آرمان بزرگ شهیدان است

نور مفیدی : پایداری بر محور ولایت و رهبری آرمان بزرگ شهیدان است

نماینده ولی فقیه در گلستان پایداری بر محور ولایت و رهبری را از آرمان های بزرگ شهیدان توصیف کرد و گفت: امروز دشمنان تلاش زیادی برای ضربه زدن به این محور می کنند
آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، در کنگره بزرگ رزمندگان گلستان در گنبدکاووس که باحضور سردار سرلشکر محمدعلی جعفری و مداحی صادق آهنگران برگزار شد،با بیان اینکه حفظ آرمان بزرگ شهیدان تنها به برگزاری مراسم بزرگداشت شهیدان نیست، گفت: باید به صورت عملی برای حفظ و پایداری آرمان های شهیدان گام برداشت.
وی جهاد فی سبیل الله، دفاع از کشور و ارزش های اسلام و انقلاب را از دیگر ارمان های شهدا ذکر و خاطرنشان کرد: در وصیت نامه بیشتر شهیدان بر توجه به محوریت رهبری و ولایت فقیه و پاسداری از آن، از سوی همه اقشار مردم تاکید شده است.
نورمفیدی تصریح کرد: شهیدان انسان های آسمانی هستند که ما زمینیان از درک مقام و منزلت آنان قاصر هستیم.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان به نقش امام راحل دربسیج نیرو های مردمی بویژه نسل جوان برای پیروزی انقلاب و پیروزی در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امام با رهبری ها و نفس گرم خود نور ایمان به خدا و شهادت طلبی در مردم را احیا کرد که سبب پیروزی انقلاب و پیروزی در جنگ شد.
آیت الله نورمفیدی به حضور مقام معظم رهبری در بین رزمندگان در جنگ اشاره کرد و افزود: معظم له با اینکه رئیس جمهوری بودند اما با لباس نظامی در جبهه ها حضور یافته و به رزمندگان روحیه می دادند.
وی اضافه کرد: در زمان رحلت امام راحل در مجلس خبرگان رهبری نگران آینده کشور بودیم و دشمنان نیز از ارتحال امام خوشحال بودند و فکر می کردند که انقلاب به پایان رسیده است.
وی تصریح کرد: از انجا که این انقلاب مورد لطف خداوند است، نور الهی در دل نمایندگان مجلس خبرگان افتاد و بهترین انتخاب را برای رهبری نظام انجام دادند.
وی گفت: امروز 27 سال است که رهبری با اشرافیت کامل بر مسائل داخلی، منطقه ای و بین المللی در همه حوزه های نظامی سیاسی. اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی، کشتی انقلاب را هدایت می کنند.
وی با تبریک هفته وحدت، به توطئه دشمنان برای ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه و رهبری و ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی اشاره کرد و گفت: باید مراقب باشیم در دام دشمنان گرفتار نشویم.
وی اضافه کرد: برای اسیر نشدن در دام دشمنان باید راه و آرمان شهیدان را با دل و جان حفظ و آن را به نسل جوان منتقل کنیم.
امام جمعه گرگان از برگزار کنندگان اجلاسیه چهار هزار شهید استان قدردانی کرد و گفت از چهار هزار شهید استان 600 شهید از اهل سنت است که تجلی عملی وحدت بین شیعه و سنی در گلستان است.
کنگره رزمندگان اسلام یکی از برنامه های شاخص اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان است که امروز با حضور رزمندگان، دفاع مقدس استان، سردار سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استاندار گلستان و مسئولان و ائمه جمعه و علمای شیعه و سنی مناطق مختلف استان گلستان در گنبدکاووس آغاز شده است

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1016
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1304

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 331
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2726
بازدید سال:17525
بازدید کل:1179848