عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندار گنبد: سپاه قویترین ستون نظام است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

فرماندار گنبد: سپاه قویترین ستون نظام است

فرماندار گنبد: سپاه قویترین ستون نظام است

معاون استاندار گلستان و فرماندار ويژه گنبدكاووس با تجليل از زحمات و خدمات نيروهاي سپاه پاسداران در صيانت از انقلاب و حفظ دستاوردهاي آن اظهار داشت: اين نهاد مقدس قويترين ستون نظام در برابر دشمنان است
مهندس محمد حميدي در مراسم تكريم و معارفه فرمانده سپاه گنبدكاووس گفت: سپاه پاسداران به درستي پاسدار ارزشها و آرمان هاي انقلاب اسلامي نام گرفته و وظيفه مندي خود را طي 37 سال گذشته به بهترين شكل ممكن انجام داده است.
وي با يادآوري رزمايش هاي موشكي سپاه و موضع خصمانه آمريكا عليه اين نهاد مقدس افزود: اينكه آمريكا از موشك هاي سپاه مي ترسد و به دنبال ضربه زدن به اين يگان نظامي بر مي آيد، نشان از قدرتمندي و در حين حال انجام صحيح وظايف از سوي سپاه است.
مهندس حميدي به نقش بسيج به عنوان بدنه مهم سپاه پاسداران و تاثير گذاري اين شجره طيبه در بقاي نظام جمهوري اسلامي با تربيت نيروهاي ارزشي و مدافع انقلاب نيز اشاره كرد و گفت: امروز بسيج با ارتباط بسيار خوبي كه با اقشار مختلف جامعه پيدا كرده است، در عرصه هاي مختلف اجتماعي نيز حضوري فعال دارد.
وي همچنين با يادآوري وحدت و زندگي مسالمت آميز اقوام در گنبدكاووس تصريح كرد: اين وحدت و برادري به بركت انقلاب اسلامي، نهادهاي مقدس چون سپاه و علما و روحانيون و مسئولان آگاه و مهمتر از همه مردمي متدين و انقلابي بدست آمده است.
امام جمعه گنبدكاووس نيز دراين مراسم با تسليت سالروز شهادت امام هادي (ع) و تبريك ماه رجب و تاكيد بر ضرورت بهره مندي از فضايل اين ماه به تعامل بسيار خوب بين مسئولان و نيز بين اقوام مختلف ساكن در اين شهرستان اشاره كرد و گفت: بواسطه اين تعامل و همبستگي بين مردم و مسئولان، شيعه و سني در كمال آرامش و صفا زندگي مي كنند.
حجت الاسلام محمدحسين سبحاني افزود: اگر اين وحدت و همدلي بين مردم و مسئولان و ولايتمداري آنان نبود، انقلاب به پيروزي نمي رسيد و در جنگ هشت ساله نيز پيروز نمي شديم.
وي همچنين با قدرداني از تلاش هاي 55 ماهه سرهنگ رمضانعلي بادلي فرمانده سابق سپاه گنبدكاووس براي سرهنگ دوم علي لشكر بلوكي فرمانده جديد اين نهاد آرزوي موفقيت كرد.

فرماندار گنبد: سپاه قویترین ستون نظام است

 

فرماندار گنبد: سپاه قویترین ستون نظام است

 

فرماندار گنبد: سپاه قویترین ستون نظام است

 

فرماندار گنبد: سپاه قویترین ستون نظام است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1084
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 990

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 370
بازدید دیروز: 867
بازدید ماه:15645
بازدید سال:30444
بازدید کل:1192767