عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » وحدت و همدلی، عامل اصلی پیروزی و بقای انقلاب است


وحدت و همدلی، عامل اصلی پیروزی و بقای انقلاب است

وحدت و همدلی، عامل اصلی پیروزی و بقای انقلاب است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس، وحدت و همدلی را عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی و بقای آن دانست و برلزوم حفظ و تقویت این عامل ازسوی مردم و مسئولان تاکید کرد
حجت الاسلام و المسلمین علی فتحی درمراسم جشن انقلاب در روستای طالقان تپه از توابع بخش مرکزی این شهرستان گفت: ملت ایران در سایه وحدت و همدلی موفق به پیروزی انقلاب شدند.
وی با بیان اینکه امروز دشمنان با ترفندهای مختلف به دنبال ایجاد اختلاف بین اقوام و مذاهب اسلامی هستند، افزود: مادامی که ملت، وحدت و یکپارچگی خود را حفظ نماید دشمنان قادر نخواهند بود به انقلاب اسلامی آسیب بزنند.
حجت الاسلام فتحی، توکل و ایمان به خدا و نیز ولایت مداری را دو عامل مهم دیگر پیروزی انقلاب برشمرد و اضافه کرد: ملت ایران با این ویژگی ها که در هیچ ملتی و هیچ عصری وجود ندارد، موفق شد انقلاب را به پیروزی رسانده و با عزت و اقتدار آن را به پیش ببرد.
وی با تاکید بر ضرورت انتقال نحوه پیروزی انقلاب و دستاوردهای آن به نسل جوان، تصریح کرد: امروز نسل جوان باید بداند که برای پیروزی انقلاب صدها هزار شهید تقدیم شده است و ما باید پاسدار خوبی برای انقلاب و خون شهیدان باشیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس به مساله مذاکرات هسته ای نیز اشاره کرد و یادآور شد: دراین مذاکرات ایران به تنهایی مقابل قدرت های بزرگ دنیا که قبل از پیروزی انقلاب مردم ایران را وحشی قلمداد می کردند، ایستاد و پیروزی بزرگی به دست آورد.
حجت الاسلام فتحی گفت: به رسمیت شناختن حق بهره مندی ایران از انرژی هسته ای توسط قدرت های بزرگ، بزرگترین پیروزی برای ملت ولایتمدار است که درسایه مقاومت و ایثار همه مردم بدست آمد.
دراین مراسم که در دبستان شهید صادق زاده روستای طالقان تپه برگزار شد و با اجرای برخی برنامه های فرهنگی و هنری توسط دانش آموزان همراه بود، بخشدار مرکزی و روسای ادارات تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، جهادکشاورزی و اداره سیاسی فرمانداری ویژه گنبدکاووس و نیز جمع کثیری از اهالی این روستا حضور داشتند.
همچنین مسئولان شرکت کننده دراین مراسم در پایان با خانواده شهید ابراهیم شیخ از اهالی این روستا که افزون بر دو هزار نفر جمعیت دارد، دیدار کردند.

وحدت و همدلی، عامل اصلی پیروزی و بقای انقلاب است

 

وحدت و همدلی، عامل اصلی پیروزی و بقای انقلاب است

 

وحدت و همدلی، عامل اصلی پیروزی و بقای انقلاب است

 

وحدت و همدلی، عامل اصلی پیروزی و بقای انقلاب است

 

 

 

 

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1508
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 890

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:837
بازدید سال:837
بازدید کل:1163160