عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » هیات های اجرایی در صف مقدم صیانت از آرای مردم هستند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

هیات های اجرایی در صف مقدم صیانت از آرای مردم هستند

هیات های اجرایی در صف مقدم صیانت از آرای مردم هستند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس ،اعضای هیات های اجرایی را از متولیان اصلی برگزاری انتخابات و صیانت از آرای مردم دانست و از انتخاب 60 نفر از معتمدان برای این هیات ها در شهرستان گنبد کاووس خبر داد.
مهندس حمیدی افزود: پس از ابلاغ دستورالعمل شروع قانونی انتخابات مجلس خبرگان رهبری از وزارت کشور و ستاد انتخابات استان گلستان، انتخاب اعضای هیات اجرایی و معرفی آنان به هیات نظارت این شهرستان انجام شد.
وی بابیان اینکه تعداد 30 نفر از معتمدین گنبدکاووس در شهر و بخش مرکزی و 30 نفر معتمد از بخش مرزی داشلی برون این شهرستان انتخاب شدند، گفت: هیات نظارت نیز ظرف 48 ساعت پاسخ تاییدیه افراد را می دهد.
مهندس حمیدی، اضافه کرد: پس از تایید این افراد، آنان از بین خود هشت نفر را به عنوان عضو اصلی و پنج نفر را به عنوان عضو علی البدل انتخاب می کنند که به همراه سه عضو اداری در هر بخش، مسئولیت برگزاری انتخابات هفت اسفند امسال را برعهده خواهند داشت.
وی تصریح کرد: سه عضو اداری درشهر و بخش مرکزی گنبدکاووس شامل فرماندار، دادستان و رئیس ثبت احوال و در بخش داشلی برون نیز شامل بخشدار، نماینده دادستان و نماینده رئیس ثبت احوال شهرستان خواهند بود.
فرماندار ویژه گنبدکاووس یادآور شد: پس از انتخاب اعضای اصلی هیات اجرایی، فعالیت های قانونی مرتبط با این هیات برای برگزاری پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری به صورت رسمی آغاز می شود.
مهندس حمیدی گفت: انتخاب اعضای هیات اجرایی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز براساس تقویم پیش بینی شده ظرف یک هفته آینده انجام خواهد شد.
دو روز پیش عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور طی نامه ای خطاب به فرمانداران مراکز حوزه های انتخابیه مجلس خبرگان رهبری سراسر کشور، دستور آغاز فعالیت قانونی برای این انتخابات را ابلاغ کرد که متن نامه وی بدین شرح است:
فرمانداران محترم مراکز حوزه های انتخابیه مجلس خبرگان رهبری سراسر کشور
سلام علیکم
در اجرای مواد 5 و 9 قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، امور اجرایی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از روز شنبه مورخ 21/9/1394 آغاز می گردد و در روز جمعه مورخ 7/12/94 اخذ رای به عمل خواهد آمد.
با عنایت به اینکه هیأتهای اجرایی مراکز حوزه های انتخابیه و هیأت های اجرایی حوزه های فرعی باید همزمان از روز شنبه مورخ 21/9/94 حداکثر در مدت پنج روز تشکیل شوند مقتضی است براساس قانون، آیین نامه اجرایی و دستورالعمل مربوطه و در چارچوب برنامه زمانبندی انتخابات و بخشنامه های صادره از سوی ستاد انتخابات کشور نسبت به تشکیل هیأت اجرایی و سایر مراحل قانونی اقدام لازم را بعمل آورده و نتیجه اقدامات را به ستاد انتخابات کشور منعکس نمایید.
ضمنا اضافه می شود که داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری شخصا و یا بوسیله نماینده خود که کتبا معرفی شده باشد می توانند از روز پنج شنبه مورخ26/9/94 تا پایان روز چهارشنبه مورخ 2/10/94 جمعا به مدت هفت روز به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه (فرمانداری مرکز استان) یا به وزارت کشور مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.
این بخشنامه به منزله دستور شروع انتخابات تلقی می گردد بنابراین وصول آن را طبق فرم شماره دو سریعاً به ستاد انتخابات کشور اعلام نمایید


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 991
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 786

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 109
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:2949
بازدید سال:17748
بازدید کل:1180071