عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مسئولان در برخورد با کالای قاچاق مسامحه نکنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

مسئولان در برخورد با کالای قاچاق مسامحه نکنند

مسئولان در برخورد با کالای قاچاق مسامحه نکنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس با تاکید بر ضرورت نظارت و برخورد با پدیده قاچاق کالا و ارز، از مسئولان امر خواست در این خصوص مسامحه کاری نکنند.
مهندس حمیدی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان اظهار داشت: وجود انواع کالاهای نامرغوب و غیر استاندارد در بازار نشان از ضعف نظارت است که بایستی نظارت ها را در این زمینه بیشتر و دقیق تر نمود.
وی گفت: مردم برای تامین کالای مورد نیاز خویش هزینه پرداخت می کنند و نباید این هزینه ها صرف کالاهای نامرغوب و غیر استاندارد شود.
مهندس حمیدی اضافه کرد: تمامی واحدهای صنفی باید ملزم به نصب شماره تلفن های نظارتی صنف خود و نیز اداره استاندارد باشند تا شهروندان در صورت مشاهده جنس نامرغوب یا دیگر تخلفات، مراتب را به بازرسی اطلاع دهند.
وی با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت و پرداخت هزینه های کلان ازسوی دولت برای بهره مندی بیشتر مردم از این خدمات، تصریح کرد: در این بخش نیز زمینه سوء استفاده زیادی وجود دارد که باید با نظارت های بیشتر و دقیق تر از آن جلوگیری کرد.
فرماندار ویژه گنبدکاووس یادآور شد: با رفع تحریم ها و رونق گرفتن فضای کسب و کار در زمان پسا تحریم، مدیران بایستی مراقب برخی سوء استفاده ها و نیز قاچاق کالا و ارز در این حوزه باشند.
وی گفت: اسفند امسال انتخابات مهم و حساس مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری درپیش است و مدیران باید با نظارت های بیشتر و دقیقتر خود بر بازار، مانع بروز برخی نارضایتی ها در مردم شوند.
در این جلسه برخی مدیران عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گنبدکاووس نیز گزارشی از اقدامات حوزه فعالیت خویش ارائه دادند

مسئولان در برخورد با کالای قاچاق مسامحه نکنند

 

مسئولان در برخورد با کالای قاچاق مسامحه نکنند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 677
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 775

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 40
بازدید ماه:254
بازدید سال:15053
بازدید کل:1177376