عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ادارات خدمات رسان برای مقابله با سرمای احتمالی امسال آماده باشند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

ادارات خدمات رسان برای مقابله با سرمای احتمالی امسال آماده باشند

ادارات خدمات رسان برای مقابله با سرمای احتمالی امسال آماده باشند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس بر لزوم آمادگی تمامی ادارات خدمات رسان برای مدیریت بحران و نیز مقابله با سرمای احتمالی پاییز و زمستان امسال تاکید کرد.
مهندس حمیدی درجلسه هماهنگی برگزاری مانور استانی افت فشار گاز در این شهرستان، گفت: براساس پیش بینی های صورت گرفته، در پاییز و زمستان امسال سرمای شدیدی در راه خواهد بود و بر این اساس تمامی دستگاه های خدمات رسان باید آمادگی مقابله با این بحران احتمالی را داشته باشند.
وی افزود: به منظور ارتقای سطح آمادگی دستگاه های خدمات رسان برای مقابله با بحران احتمالی، مانور
مدیریت بحران با موضوع افت فشار گاز در روز هفتم آذر امسال توسط شرکت گاز استان گلستان و با مشارکت همه دستگاه های خدمات رسان در گنبدکاووس برگزار می شود.
مهندس حمیدی باتاکید برضرورت انجام تمهیدات لازم ازسوی تمامی ادارات و نهادهای دولتی و خدمات رسان از جمله بیمارستان ها و نانوایی ها برای دوگانه سوز نمودن سیستم گرمایشی و پخت نان و نیز تامین سوخت مورد نیاز، تصریح کرد: درصورت بروز افت فشار گاز در پاییز و زمستان 94 به ترتیب گاز واحدهای صنعتی، ادارات، نانوایی ها و مدارس قطع خواهد شد.
وی از ادارات صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی گنبدکاووس خواست نسبت به ارزیابی واحدهای صنعتی، مرغداری ها و نانوایی ها و تلاش برای دوگانه سوز شدن و تامین سوخت مورد نیاز اقدام نمایند.
فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین برلزوم تشکیل دو کمیته ویژه برای برگزاری مانور افت فشار گاز و نیز کمیته پیگیری اقدامات دستگاه های خدمات رسان درمقابله با بحران احتمالی درمحل فرمانداری تاکید کرد و گفت: تا قبل از برگزاری مانور اصلی، مانور یک روز بدون گاز در ادارات این شهرستان برگزار می شود.
معاون امور بهره برداری شرکت گاز استان گلستان نیز دراین جلسه با اشاره به سهم 85 درصدی گاز در سبد انرژی کشور و با بیان اینکه استان های شمالی به دلیل واقع شدن در انتهای خط انتقال گاز تا قبل از سال 86 همواره با مشکل افت فشار مواجه بودند، گفت: اگرچه با انجام برخی زیرساخت ها این مشکل برطرف شده است اما درصورت افزایش مصرف گاز و یا ایجاد نقص فنی در خطوط انتقال در پاییز و زمستان، احتمال مواجه شدن با افت فشار وجود دارد.
امین الله قندی بابیان اینکه اولویت نخست شرکت ملی گاز تامین گاز مشترکین خانگی است، افزود: تمامی واحدهای صنعتی، ادارات و نهادها، مراکز خدماتی مثل بیمارستان ها و نانوایی ها باید نسبت به انجام تمهیدات لازم برای استفاده از سوخت جایگزین اقدام نمایند.
وی با اشاره به برگزاری مانور استانی افت فشار گاز در گنبدکاووس، افزود: این مانور با هدف آمادگی ادارات خدمات رسان و نیز دستگاه های پشیبان درصورت مقابله با بحران افت فشار گاز برگزار می شود.
قندی، اضافه کرد: هم اکنون 18 هزار مصرف کننده گاز غیرخانگی و نیز 400 مشترک پر مصرف دراستان گلستان وجود دارند که باید نسبت به انجام تمهیدات برای استفاده ازسوخت جایگزین اقدام نمایند تا درصورت قطع گاز، با مشکلی در ارائه خدمات مواجه نشوند.
در این جلسه که مدیرکل مدیریت بحران استاندار گلستان نیز حضور داشت، روسای برخی ادارات و بیمارستان های گنبد گزارشی از آمادگی خود را برای مقابله با سرمای احتمالی امسال و بحران افت گاز اعلام کردند.
شهرستان گنبدکاووس با افزون بر 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و در زمستان سال 86 به دلیل قطع گاز وارداتی ازسوی ترکمنستان، مردم این شهرستان با مشکلات زیادی مواجه شد

ادارات خدمات رسان برای مقابله با سرمای احتمالی امسال آماده باشند

 

ادارات خدمات رسان برای مقابله با سرمای احتمالی امسال آماده باشند

 

ادارات خدمات رسان برای مقابله با سرمای احتمالی امسال آماده باشند

 

ادارات خدمات رسان برای مقابله با سرمای احتمالی امسال آماده باشند

 

ادارات خدمات رسان برای مقابله با سرمای احتمالی امسال آماده باشند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1449
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 701

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 323
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2718
بازدید سال:17517
بازدید کل:1179840