عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نقشه توسعه همه جانبه استان باید باز تعریف شود

فرمانداری ویژه شهرستان گنبد کاووس

نقشه توسعه همه جانبه استان باید باز تعریف شود

نقشه توسعه همه جانبه استان باید باز تعریف شود

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استانداری گلستان با تاکید تحولات پیش روی در دوران پسا تحریم ،تصریح کرد: با توجه به این شرایط ،نقشه توسعه همه جانبه استان نیازمند باز تعریف است.
محمود ربیعی در جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس افزود: مدیران باید به فضای پساتحریم فکر کنند و برای بازنماندن از قله های پیشرفت و توسعه که در شرایط رونق اقتصادی قابل انتظار پس از پایان تحریم ها روی خواهد داد، برنامه ریزی کنند.
وی یکی از اولویت های مهم دولت را ایجاد اشتغال ذکر و تصریح کرد : بایستی با برنامه ریزی، وضعیت اشتغال به سمت شرایط بهتر سوق داده شود.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استانداری گلستان موفقیت های حاصل شده در مذاکرات را ناشی از وجود عمق استراتژیک در کشور دانست و گفت: هدایت های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، صبوری و وحدت مردم و نیز مدیریت خردمندانه و منطقی امور از سوی دولت باعث شد تا دنیا اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی را اقرار بکند.
ربیعی خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از عمق استراتژیک، مستحکمتر از گذشته مسیر خود را ادامه می دهد و درمنطقه و سطح بین الملل به عنوان یک کشور موفق مطرح است.
وی افزود: صلابت جمهوری اسلامی ایران بقدری چشمگیر است که به اعتراف دشمنان، آنها در منطقه هیچ اقدامی را بدون نظر مساعد ایران نمی توانند انجام دهند.
معاون استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره اهمیت اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در این زمینه، ضرورت دارد ستاد اقتصاد مقاومتی در استان ها راه اندازی و برنامه های آن در شهرستان ها نیز اجرایی شود.
وی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود 6هزار و 500نیروی مازاد در دستگاه های اجرایی استان گلستان، بر ضرورت اجرای نظام اصلاح امور اداری مبتنی بر چابک سازی و عمل گراتر شدن دستگاه های اجرایی استان
تاکید کرد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 809
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 600

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:837
بازدید سال:837
بازدید کل:1163160