عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تیم مذاکره کننده هسته ای توانست حقانیت ایران را در برابر 6 ابر قدرت جهانی اثبات کند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

تیم مذاکره کننده هسته ای توانست حقانیت ایران را در برابر 6 ابر قدرت جهانی اثبات کند

تیم مذاکره کننده هسته ای توانست حقانیت ایران را در برابر 6 ابر قدرت جهانی اثبات کند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس گفت: مردم ایران با مقاومت و ایستادگی و درایت هوشمندانه رهبر انقلاب و مقاومت تیم مذاکره هسته ای و ریاست محترم جمهوری توانستیم در برابر 6 ابر قدرت جهانی بایستیم و حقانیت ملت ایران را اثبات نماییم.
مردم با اتحاد و یکرنگی و یکدلی پیرو مقتدا ی رهبر معظم خود بودند و توانستند طی 2 سال دولت تدبیر و امید روزهای دشوار را علیرغم همه مشکلات اقتصادی ،درگیری ها و کشتارها در کشورهای همسایه پشت سر بگذارند.
مهندس حمیدی در جمع مردم محله سید آباد به مناسبت جشن میلاد امام رضا (ع) افزود: امام رضا (ع) با حضور خود و مرقد شریف ایشان در ایران به کشورمان تبرک بخشید و مایه برکت کشورمان شد که این نگین نورانی در مشهد قلب همه عاشقان را به سوی خود جذب کرده است.
وی افزود: همانطوری که می دانید طی این سالها و در پی تحریمها ،ترددی از طرف کشورهای اروپایی به ایران و بالعکس وجود نداشت و بعد از 2 سال مقاومت مردم و تدبیر تیم هسته ای اوضاع به گونه ای رقم خورده است که وزراءخارجی یکی پس از دیگری وارد ایران می شوند و خواستار ایجاد قرار داد و سرمایه گذاری در ایران هستند و این امر میسر نیست مگر با مقاومت و پایداری مردم در شرایط سخت که نتیجه به گونه ای رقم خورد که آنان در پیشگاه عظمی ملت ایران شکست بخورند.
وی گفت: محله سید آباد یکی از بهترین محله ها در گنبد با مردمی زحمتکش ،معتقد به اسلام هستند که نیاز به مساعدت و خدمت بهتر دارند.
مهندس حمیدی اضافه کرد: در زمان 8 سال دفاع مقدس جنگ ما فیزیکی و مشخص بود ولی متاسفانه در حال حاضر شبکه های ماهواره ای اعتقادات مردم را نشانه گرفته است و جوانان ما در خطر هستند که لازم است خانواده ها این موضوع را مد نظر داشته باشند که همین امر باعث افزایش آمار طلاق در کشور شده است.
وی گفت: مواد مخدر صنعتی یکی دیگر از معضلاتی است که دشمن آن را رواج داده است و باعث از پای در آمدن جوانان ما شده است ،مواد صنعتی چون قرص روانگردان مقدمه ای خواهد بود به سمت شیشه و کراک که باید جوانان ما هوشیار باشند و فریب این نوع تبلیغات را نخورند

تیم مذاکره کننده هسته ای توانست حقانیت ایران را در برابر 6 ابر قدرت جهانی اثبات کند

 

تیم مذاکره کننده هسته ای توانست حقانیت ایران را در برابر 6 ابر قدرت جهانی اثبات کند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1152
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 577

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 811
بازدید دیروز: 483
بازدید ماه:15219
بازدید سال:30018
بازدید کل:1192341