عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » آمریکا با راه اندازی گروه تکفیری در صدد ایجاد اختلاف در منطقه است

فرماندار ویژه گنبد کاووس

آمریکا با راه اندازی گروه تکفیری در صدد ایجاد اختلاف در منطقه است

آمریکا با راه اندازی گروه تکفیری در صدد ایجاد اختلاف در منطقه است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس در مراسم یادواره شهدای روستای زابل آباد در مسجد امام حسین (ع)این روستا گفت: شهدای ما با شهید شدن کار حسینی کردند و شما بسیجیان و مردم باید ادامه دهنده راه شهدا باشید.
مهندس حمیدی گفت: آمریکا و استکبار جهانی با راه اندازی گروه تکفیری در صدد و ایجاد اختلاف در منطقه و راه اندازی جنگ به نفع حفظ منافع خود در خاورمیانه است.
وی افزود: تشکیل ائتلاف مبارزه با گروه تروریستی با 70 کشور به رهبری آمریکا نیز به خاطر حفظ منافع مالی و سود آنچنانی کشور آمریکا و صهیونیست خواهد بود.
وی افزود: در حقیقت استکبار جهانی با استفاده از نفت کشورهای عراق و سوریه و همچنین خود مردم این کشورها بر علیه آنها استفاده کردند تا مسلمانان را از بین ببرند.
مهندس حمیدی تصریح کرد: آمریکا برای حفظ منافع خود و ایجاد اسلام هراسی دست به چنین اقدام تروریستی کرده است که کشورهای مسلمان از این گروه تروریستی بترسند و اقدامی انجام ندهند و در حقیقت از خود کشورهای مسلمان به عنوان اهرم فشار در حال استفاده هستند.
وی گفت: این نکته بسیار مهم است که مردم ایران به خوبی فهمیدند و این زنگ خطر برای آنان است کشور ایران به مانند ماه تابان در تمام جهان است که با استقلال خود توانسته مقابل تمام دنیا بایستد.
وی همچنین گفت: ایران از هر جهت برای استکبار جهانی خطرناک است اول به خاطر استقلال خود می تواند الگو و سرمشق دیگر کشورهای مسلمان باشد دوم اینکه کشور ایران خود از کشورهای محروم است و حامی محرومان جهان می باشد .
مهندس حمیدی تصریح کرد: اگر ایران تبدیل به قدرت شده است به پشتوانه شما مردم ایران و بسیجیان در سایه تدبیر و رهبری خردمندانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است

آمریکا با راه اندازی گروه تکفیری در صدد ایجاد اختلاف در منطقه است

 

آمریکا با راه اندازی گروه تکفیری در صدد ایجاد اختلاف در منطقه است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1109
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 517

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 865
بازدید دیروز: 604
بازدید ماه:4309
بازدید سال:19108
بازدید کل:1181431