عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » توجه به امور معنوی باعث افزایش برکت کسب و کار می شود

فرمانداری ویژه شهرستان گنبد کاووس

توجه به امور معنوی باعث افزایش برکت کسب و کار می شود

توجه به امور معنوی باعث افزایش برکت کسب و کار می شود

استاندار گلستان با بیان اینکه توجه به امور معنوی باعث افزایش برکت کسب و کار می شود گفت: در فرهنگ بازار برخی از عبارتهای معنوی از دست رفته است.
دکتر حسن صادقلو در همایش تجلیل از اصناف استان گلستان در گنبدکاووس افزود: به دلیل از دست رفتن برخی از عبارت های معنوی در بازار فرهنگ چانه زنی در بازار رواج پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه چانه زنی مقدمه عدم امنیت در بازار است ، گفت: اگر امنیت در یک فروشگاهی وجود داشت مشتری بدون چانه زنی خرید خودش را انجام می داد.
صادقلو افزود: فرهنگ چانه زنی در بازار پدر ملت را در آورده است باید با تشکیل اتاق فکر بدنبال آسیب شناسی باز تعریف برخی از عبارت ها در بازار باشیم.
استاندار گلستان اضافه کرد: فرهنگ کاسبی دارای مبانی مذهبی و اعتقادی است و کاسب های گذشته قبل از آغاز کسب و کار، مکاسب می خواند که مبنای کار بازار بود امروز نیز باید بدنبال مکاسب نو در بازار باشیم.
صادقلو گفت: در گذشته، در بازار امنیت وجود داشته و بازار بر اساس اعتماد متقابل داد و ستد می شد ولی امروز در سیستم بازار این امنیت احساس نمی شود.
وی در ادامه با بیان اینکه دخالت دولت آسیب های به بازار وارد کرده است ، گفت: کاسب ها دارای ظرفیت بالایی هستند و حتی برخی از این کاسب ها یک امت هستند و پناهگاه و اسرار مردم هستند.
استاندار گلستان افزود: از ظرفیت بالای کاسب ها می توان برای توسعه و پیشبرد جامعه استفاده کرد.
نماینده مردم شهرستان گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: بازار به عنوان یک صف نباید نگاه کرد بلکه بازار نقش مهم و ارزنده ای در پیشرفت کشور دارد.
دکتر سلیمان عباسی امادگی مجلس را برای ارائه خدمات به مردم اعلام کرد و گفت: اگر بازار احساس می کند که موانعی برای ارائه خدمات بیشتر به مردم وجود دارد ما به عنوان قانونگذاران امادگی داریم تا این موانع را بر داریم.
وی افزود: مجلس شورای اسلامی می تواند مشکلات بازاریان در ارتباط بیمه ، جواز کسب و ... را از طریق تصویب قوانین برطرف کند.
در این آیین که فرمانداران چند شهرستان شرق گلستان و مدیران سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان حضور داشتند از برخی کاسب های شهرستان های مختلف استان با اهدای هدایایی تجلیل شد.

توجه به امور معنوی باعث افزایش برکت کسب و کار می شود

 

توجه به امور معنوی باعث افزایش برکت کسب و کار می شود

 

توجه به امور معنوی باعث افزایش برکت کسب و کار می شود

 

توجه به امور معنوی باعث افزایش برکت کسب و کار می شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1208
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 495

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 309
بازدید دیروز: 508
بازدید ماه:8648
بازدید سال:23447
بازدید کل:1185770