عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک عید مبعث و دعوت به حضور در مراسم بزرگ مبعث در گنبدکاووس


پیام تبریک عید مبعث و دعوت به حضور در مراسم بزرگ مبعث در گنبدکاووس

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس،امام جمعه شهرستان و امامان جمعه اهل سنت گنبدکاووس با صدور پیامی مشترک ضمن تبریک عید سعید مبعث پیامبر اکرم(ص)، مردم گنبدکاووس را به حضور در مراسم بزرگ مبعث در شهرستان دعوت کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ … [آیه ۲۹ سوره مبارکه فتح]

 

بیست و هفتم ماه رجب، یادآور واقعــه ی عظیم عالم خلقت، مبعث و معراج فخر كاینات و خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی (ص) می باشد. مبعث و معراجی كه سراسر رحمت و هدایت و سعادت برای بشریت در طول تاریخ بوده و تا ابد نیز چنین خواهد بود.

به یقین عید مبعث از ایام و اعیاد بزرگ و وحدت آفرین برای مسلمانان در سرتاسر جهان است که ویژگی های مشترک مذاهب مختلف اسلامی از جمله اعتقاد به خدای یگانه، حضرت رسول اکرم (ص) و کتاب آسمانی قرآن در آن نمایانگر است.

مسلمانان با بهره گیری از چنین فرصت هایی، اتحاد و همدلی خود را روز به روز تقویت می‌کنند و از این همبستگی در راستای رشد و تعالی بیشتر بهره خواهند برد.

به شکرانه این روز مبارک سرزمین وحدت و برادری گنبدکاووس میزبان برگزاری جشنی بزرگ با حضور مهمانان کشوری و استانی خواهد بود و مردم گنبدکاووس با حضور خود در این جشن وحدت آفرین، اتحاد و همدلی خود را بیش از پیش تقویت کرده و در آستانه برگزاری انتخابات در اسفند ماه منسجم تر از گذشته در کنار هم خواهند ایستاد.

اينجانبان فرا رسیدن سالروز بعثت پيامبر اکرم(ص) را به محضر امام عصر(عج) و نائب برحقش حضرت امام خامنه‌اي(مدضله العالی)، همه پيروان راستين نبوت و بویژه مردم عزيز، متدين و ولايتمدار منطقه گنبدکاووس كه همواره در حفظ و ترويج انديشه‌هاي اسلام ناب محمدي(ص) استوار و ثابت قدم هستند تبریک و تهنیت عرض کرده و همگان را به حضور پرشور در جشن بزرگ مبعث رسول اکرم(ص) که در کنار برج قابوس برگزار خواهد شد دعوت می کنیم.

 

مهندس دهرویه معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس

حجت‌الاسلام ترابی امام جمعه شهرستان

آخوند جاور امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس

آخوند نوری زاد امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 69
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4114

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 232
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:3072
بازدید سال:17871
بازدید کل:1180194